-
Bi de anlamadın. Ben gitar çalıyorum. Ama iyi değilim. Kasdav da çıkıp çaldım. İyi değildim. 3 ödül aldık ve çoooook eğlendik. Hırs küpü olmuşun sen baya.
OLM LAN!benim en iyi gitarda gözüm yok napayım ben onu? aaa al senin olsun manyaaah mıdır nedir yau.
PS: Erkin seni seviyoruz
-
2.5 senelik küçücük ufuk mu ya niye tartışmasını yapalım mı ben bi çekememezlik gördüm o kadar birde dediklerini yanlış anlamışım anlattıklarına göre birden b*k attıgını düşündüm de hırs küpü degil sadece çalısıyorum hepsi bu gerçi en iyi siz bilirsiniz konusmaya gerek yok.
-
Otakçılar lisesinin gitaristi Manga'nın gitaristinden sonraki en iyi gitaristtir. Bu böyle biline!
-
Oğlum manga laf mı lan Joe Satriani 1 Steve Vai 2 Gökhan 3 heuheah
-
artistsin arkadaşım veya şöyle çok havalısın ...
-
Oğlum canım bak. Mucux
Sen iyi çalıyosundur tabi ki. Çalışıyosundur emek vermişsindir karşılığını almışsındır. Ne güzel. OĞLUM HELAL OLSUN LAN!
VALLA DİYORUM. amma velakin finale kalamamış okulun gitaristinin ödül almış olması garip. OLM DURUM GARİP LAN. KOMİK YANİ. değişik baya, valla. şimdi sen tabi ki iyisindir. Ama kalkıp kendini kral ilan etmeye gerek yok. Çekememezlik olsa nasıl olurdu. Derim ki:
LAN GÖKAN b*k gibi çalıyosun olm sen nası aldın ödülü benim almam lazımdır.
Ama ben ne diyorum: Olm ben kötü çalıyorum lan. Ödül almamız mucize.
Demekki neymiiiş çekemezlik yokmuşş.
Biraz ağırbaşlı olmak lazım la.
Değil mi bitanem?
-
Bence otakçılar lisesinin süper gitaristi günde 55 saat gitar çalışmak yerine biraz kitap okusa düzgün cümle kurabilirdi. Anlamıyorum olum ne diyosun?
-
Acayip havalıyımdır beni buralarada 'Havalı Cem' olarak tanırlar hep kime sorsan söyler
-
O adam TR'de sayılı gördüğüm gitaristlerinden . Milletin 25 yaşında çalabildiği parçaları 17 yaşında çalabiliyor . Adama boşuna yüklenmeyin arkadaşlar hepinizi cebinden çıkarıp atar gerçekten . Ama bunu söyleyince artist oluyor adam ; sizin kışkırtmalarınızı ise görmüyoruz biz sanki .
Ha ayrıca adam finale çıkamadan ödül aldıysa ; bir kaç kat daha saygı duymak gerek böyle adama . Saygılar Gökhan gerçekten başarılı bir gitaristsin geleceğinin parlak olması dileğiyle .
-
yiit kadar olmasada tabi benimde kitap okumuşlugum vardır... drumbanger teşekkürler abi(Y)