O adam TR'de sayılı gördüğüm gitaristlerinden . Milletin 25 yaşında çalabildiği parçaları 17 yaşında çalabiliyor . Adama boşuna yüklenmeyin arkadaşlar hepinizi cebinden çıkarıp atar gerçekten . Ama bunu söyleyince artist oluyor adam ; sizin kışkırtmalarınızı ise görmüyoruz biz sanki .
Ha ayrıca adam finale çıkamadan ödül aldıysa ; bir kaç kat daha saygı duymak gerek böyle adama . Saygılar Gökhan gerçekten başarılı bir gitaristsin geleceğinin parlak olması dileğiyle .