-
Bu arada en iyi enstrümanı alan arkadaşın grubunun finale çıkamaması biraz saçma olmuş sanki. Ya da ödül alması saçma olmuş.
-
ani bi kararla bassıstımız hayatında 1 kere bass calmamış baterıstımızde baterı calmamış olmasına ragmen delı cesaretıyle 6 kız katılmaya karar werdk valla fınallere kalacagımız bıle aklımınızın ucundan gecmıodu hatta her studyo calısmasında tartısıyor vaz gecmek ıcın bınbır bahane uyuduruoduk bırbırımıze özel jüri ödülü aldk baya bi mutlu oldk... 50 yıl tahran 'ı ve kadıkoy guzel sanatları tekrar tekrar tebrık edıyorum favorılerımdınız... hakkınızıda aldınız dıye düşünüyorum.... aydın -cansu ve yardımcı olan tum arkadaslarıma tesekkurler seneye gene göruselim=) kandilli kız lisesi solıstı serra
-
ben cok keyif aldım ufak tefek aksaklıklar haricinde iyiydi okulum ödül alamadı ama favorim kadıköy özel güzel sanatlardı daha cok ödül almalarını beklerdim bence bu senenin en iyi gurubuydu . kostümlerine bayıldım vokalin sesi harikaydı davulcu ayrı karizmatikti , gitaristler zaten süperdi valla beni cok etkilediler aklımda en cok kalan olardı
-
Arkadaşlar selamlar!
LAN çok eğlendik kasdavda yüzümüzden gülümseme eksik olmadı valla. Gerçi çoook uzadı her şey ama acaip eğlendik ortamda. performanslar, Caddebostan, maç falan acayipti. Bi tek yorum grubumuzun gitaristinin en iyi enstrumana layık olduğunu düşünüyorduk ve otakçılar lisesinin gitaristinin bu ödülü alması çok şaşırttı dedik ki heralde arkada böyle düğün müziği vardı çok kötüydü fakat arkadaş mükemmel sololar attıydı. Falan. Saçmaydı yani. Gitar çalabilseydim almak isterdim ben de heh. Onun dışında çoğu ödül tahmin dahilindeydi. Bi de ERKİN mükemmel bir insan! Ay ay kasdava bi sene daha katılmak için kalabiliriz belki.
Neyse bi de kasdavda tanıştığım bütün bayan arkadaşlara sevgiler..
Zapatas Gitaristi Cem - Alman
-
Herkese selam.. Öncelikle ödül alan we alamayan tüm arkadaşlara ilerde başarılar diliyorum... Harika 1 gün geçirdik 29 Mart'ta. Rehberimiz Cansu'ya ve elemelerdeki rehberimiz Burcu'ya sonsuz teşekkürler. (Elerki ayrı zaten). Serhat Bey'e de helal olsun mükemmel bir organizasyondu...Biz de 6 ödülle döndük mutluyuz... Umarım bu yarışmadaki herkes daha büyük başarılara imza atarlar...
FATİN RÜŞTÜ ZORLU A.L BATERİSTİ-BeRk
-
Cem'in de dediği gibi çok eğlenceli bir yarışmaydı bu seneki Kasdav, geçen seneki gibi okulda müzik yapan alakasız insanlar topluluğu olarak değil de uzun zamandır arkadaşlarım ve aynı zamanda grubum olan Zapatas ile birlikte katılmamızın eğlencemizde ve uyumumuzda büyük rolü vardır muhtemelen..(Geçen sene bir aksilik yüzünden bu grupla katılamamıştık..)
Alman Lisesi adına beste ve düzenleme dallarında katılıp da üç tane ödül almak da yanına kar kaldı...
Katılan her grup belli bir düzeye gelmişti ve dinlemesi ötekinden daha zevksiz bir grup yoktu bana göre...
Organizasyonla ilgili bir eleştirimse şu yönde olacak:
Bir dahaki senelerde okulların ve gruplarının sahneye hangi sırayla ve saat kaçta çıkacağı yarışma gününden birkaç gün önce haber verilebilirse hem yarışmacılar hem de dinleyenleri açısından çok daha rahat bir ortam oluşacaktır...
Bir de ödüllerin ve kazananların isimlerinin yayınlandığı bir liste yayınlandı mı herhangi bir yerde? Yayınlandıysa nerededir?
Bunun dışında Erkin gibi bir adamın rehberimiz olması bizim adımıza büyük bir şanstı görevini fazlasıyla yerine getirdi buradan tekrar çok teşekkür ederim kendisine..
Mustafa Şenel-Alman Lisesi
-
bi kasdavcı olamadan göçüp gidiyoruz nerde bu devlet nerde bu millet T_T
-
alman lisesindeki arkadaşım yanlış düşünüosun biz dügün müzigi gibi falan bişeyler yapmadık çıktık adam gibi çaldık hatada yapmadık ama elemanlarım bireysel olarak o kadar iyi degillerdi ve bu yüzdende finallere kalamadık neden kalamadıgımızıda biliyorum ben sen merak etme.ödüle gelince senin grubundaki gitaristi artistlik gibi olmasın ama cebimden 23482352 kere çıkartırım 2 gam atmakla bu iş olmuyor ben günde 7 saatimi veriyorum ve 2.5 senedir gitar calıyorum bırakta emegimin karşılıgını alayım hakettigimi düşünüyorum ve buna inanlarda var oda bana yeter saygılar.
-
ayrıca ben olmasaydım da bu sene ne senin gitaristi nede sen gitar calıyor olsaydın dedigin gibi o ödülü istedigin kadar iste alamazdın ben almasam güzel sanatlara giderdi die düşünüyorum
-
Gökhan komiksin lan!
ehuhe ben sen haketmiyosun demedim ki, hakediyosundur banane ondan. Durum saçma ama o kabul edilmesi gereken bişy. Ayrıca eminim ki düğün müziği değildir arkadaki bu bi ironi dikkatli okuyacak olursak.
Bi de ödüle layık gördüğüm arkadaş benim grubumda değil.
Sen 2.5 senelik küçücük ufkunla kimseyi cebinden 293409342 kere çıkaramazsın. Belki bi beni çıkarabilirsin ben feciiyim. Ama mütevazi ol olm. Çocuk musun? aueha