Arkadaşlar selamlar!
LAN çok eğlendik kasdavda yüzümüzden gülümseme eksik olmadı valla. Gerçi çoook uzadı her şey ama acaip eğlendik ortamda. performanslar, Caddebostan, maç falan acayipti. Bi tek yorum grubumuzun gitaristinin en iyi enstrumana layık olduğunu düşünüyorduk ve otakçılar lisesinin gitaristinin bu ödülü alması çok şaşırttı dedik ki heralde arkada böyle düğün müziği vardı çok kötüydü fakat arkadaş mükemmel sololar attıydı. Falan. Saçmaydı yani. Gitar çalabilseydim almak isterdim ben de heh. Onun dışında çoğu ödül tahmin dahilindeydi. Bi de ERKİN mükemmel bir insan! Ay ay kasdava bi sene daha katılmak için kalabiliriz belki.
Neyse bi de kasdavda tanıştığım bütün bayan arkadaşlara sevgiler..