Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Oh_the_Guilt • 1 Nisan 2008 00:00 • #633349
    Oğlum bence o ödülü yiğit hakediyo bizim okuldan.
    Ne var lan bunda? Fikrim bu, bok atmaksa bu, bularım etrafı boka. Allahını seversen ben almalıydım demiyorum başka bir gruptan bir arkadaşı beğenimi dile getiriyorum. Ama Gökhan sen ne diosun ne onu 93403943 kere çıkarırım cebimden diyosun. Süper cebin varmış senin. Helalimsin.
  • SlipknotSlave • 1 Nisan 2008 00:00 • #633350
    olay mı var gençler ? çağırın zalımı gelsin
  • Oh_the_Guilt • 1 Nisan 2008 00:00 • #633351
    davulbanglatan hiç bişy anlamamış tartışmadan herhalde eheh
  • Oh_the_Guilt • 1 Nisan 2008 00:00 • #633353
    o zaman neyi tartışıyosun davulbanglatanım?
  • Gokhan90 • 1 Nisan 2008 00:00 • #633354
    ya guilt ödül almama bişey demiyor abi elemeleri geçemedigimiz halde benim almamı garip buldu o kadar yanlışmıyım?? bende elendikten sonra beklemiodum ama okula faks gelince ögrendim birde jüri özel ödülü die biliyordum ben en iyi enstrüman çıktı
  • SlipknotSlave • 1 Nisan 2008 00:00 • #633355
    gökhan doğru söyle ne kadar verdin jüriye söyle konu kapansın.
  • Oh_the_Guilt • 1 Nisan 2008 00:00 • #633356
    Evet gökhanım budur!
    Bu kadar. Eminim gerçekten iyi çalıyosundur. Gerçekten eminim yoksa kalkıp da bu kadar dikkat çekmezdin. Bi de 943068024 cebimden çıkarırım olayını absürd buldum sanırım biraz orda tartışma ateşlenince öyle çıktı. Ben seni 359283250923 kere cebimden çıkartırım gibi bir kullanımı doğru bulmuyorum. ama davulbanglatan doğru buluyomuş. Bişiy diyemem. ama daha çocuk tabi aradaki farkı ayırt etmek zordur.
  • Oh_the_Guilt • 1 Nisan 2008 00:00 • #633357
    gökhan doğru söyle ne kadar verdin jüriye söyle konu kapansın.

    -herkes gökhanın ödülü hakettiği konusunda hem fikir ve kimse rüşvet iması ya da haksız olduğu ile ilgili bişy söylemedi silipköle lütfen okumadan atlamayalım ne oluyo ne bitiyo
  • LeBeau • 1 Nisan 2008 00:00 • #633358
    Gökhan, sanırım bir şeyi yanlış anladın, benim grubumun (beste ve düzenleme) gitaristi hırs yapacak en son adamdır, çekememezlik gibi kavramlarla arası pek yoktur en sevdiği müzik adamı da yaşasa iki solo atabileceğinden kuşku duyulacak günümüzde atamayacağı kesinleşen Cobain'dir... Müziği işlenmiş bir enstrümandan çok duygu ve düşüncelerden bir melodi olarak görür ki bu da grubumuzun, bassçımız dışında genel görüşüdür... O yüzden zaten ne gitarı yardırmakla uğraşır ne de doğal olarak enstrüman ödülünü alabilir...

    Okulumuzu temsil eden diğer grupta (yorum) Yiğit diye bir arkadaşımız da iyi gitar çalar, biz belki o bir ödül alabilir diye bekliyorduk. Olay bundan ibarettir... Neden laf atışmasına dönmüş basit bir anlaşmazlık anlayamadım, Inarritu şu forumdan yeni bi film çıkarır mübarek...

    Sense bir müzik aletine hakim olmanın yanında anladığım kadarıyla gittikçe ustalaşmak yolunda çalışıyorsun ve emeğinin karşılığını da alabileceğini bu yarışmayla gördün... Sizin performansınızı ne yazık ki izlemedim ama anladığım kadarıyla yapılması güç bir olayı başarmışsın, öyleyse yeteneğine ve azmine şüphe yok demektir. ..Başarılarının devamını dilerim..

    Amacı eğlenmek ve müzik yapmak (en kolay iletişim yoluyla genç insanları bir araya toplamak) olan, üstünden de iki üç gün geçmiş bir yarışmanın sonucunda birbirinize düşmek biraz saçma değil mi beyler?

    Mustafa Şenel- Alman Lisesi
  • SlipknotSlave • 1 Nisan 2008 00:00 • #633359
    alamancıı yeme beni şimdi, adamlar düğün müziği yapmışlar halay çekmişler üstüne bi de horon tepmişler

    PS: erkine selamlar hürmetler