Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • LeBeau • 1 Nisan 2008 00:00 • #633358
    Gökhan, sanırım bir şeyi yanlış anladın, benim grubumun (beste ve düzenleme) gitaristi hırs yapacak en son adamdır, çekememezlik gibi kavramlarla arası pek yoktur en sevdiği müzik adamı da yaşasa iki solo atabileceğinden kuşku duyulacak günümüzde atamayacağı kesinleşen Cobain'dir... Müziği işlenmiş bir enstrümandan çok duygu ve düşüncelerden bir melodi olarak görür ki bu da grubumuzun, bassçımız dışında genel görüşüdür... O yüzden zaten ne gitarı yardırmakla uğraşır ne de doğal olarak enstrüman ödülünü alabilir...

    Okulumuzu temsil eden diğer grupta (yorum) Yiğit diye bir arkadaşımız da iyi gitar çalar, biz belki o bir ödül alabilir diye bekliyorduk. Olay bundan ibarettir... Neden laf atışmasına dönmüş basit bir anlaşmazlık anlayamadım, Inarritu şu forumdan yeni bi film çıkarır mübarek...

    Sense bir müzik aletine hakim olmanın yanında anladığım kadarıyla gittikçe ustalaşmak yolunda çalışıyorsun ve emeğinin karşılığını da alabileceğini bu yarışmayla gördün... Sizin performansınızı ne yazık ki izlemedim ama anladığım kadarıyla yapılması güç bir olayı başarmışsın, öyleyse yeteneğine ve azmine şüphe yok demektir. ..Başarılarının devamını dilerim..

    Amacı eğlenmek ve müzik yapmak (en kolay iletişim yoluyla genç insanları bir araya toplamak) olan, üstünden de iki üç gün geçmiş bir yarışmanın sonucunda birbirinize düşmek biraz saçma değil mi beyler?

    Mustafa Şenel- Alman Lisesi
Bu konunun tüm mesajları