-
Hadi bakalım bu sene okul bitti canberk anca topic açıyosun böyle... :) arkadaslara basarılar. Bakalım bu sene neler olucak?!
-
çok merak ediyorum end production kaça kakalıycak biletleri? :)
-
euheuh :D yapıcak bısey yok kaan baktım kımse sallamamıs :P nese artık herkese basarılarr :)
-
bence eleme 15 fınal 20 :D
-
İddialı bir şeyler yapabiliriz umarım .
-
gecircekler yine biletleri cocuklara kazik kazik
-
45 ytl varmı arttıran
karaborsacılıkmı yapsam ne yapsam :D
-
*sevgili arkadaşlar; bilet fiyatları, end production ya da bilimum şeyler hakkında atıp tutmak ve ya da manasızca konuşmak yerine yarışmanın, izlemenin ya da heyecanlanmanın tadını çıkartmak gerekli bence.
*finale kalamayanlar umarım her seneki gibi organizasyonu suçlamaz ya da diğer yarışmacılara amaç dışı, gereksiz laflarda bulunmaz. çünkü gerçekten daha önceki yıllarda katılanlar iyi bilirler ki orada yarışmanın keyfi ve heyecanı çok tatlıdır. tabii "kesin kopcaz, ödülü kapcaz" zihniyetiyle gelip ödül alamayınca "torpil var" gibi geyiklerin de HİÇ BİR manası yok.
* umarım izleyen ve yarışan tüm arkadaşlar çok keyifli bir Kasdav geçirirler. Şimdiden herkese iyi eğlenceler =)
//Bari
-
bizde katılıyoruz bu sene hayırlısı ile müzikte yarışma diye birşey yoktur bana kalırsa amaç eğlence @Hasan Şadoğlu Lisesi
-
Geçen sene Kemal Atatürk Lisesi olarak fuel çalmıştık ve çok eğlenmiştik.Katılacak olan arkadaşlar ortamın ve o sahnenin adını çıkarmaya baksınlar..Herkese şimdiden başarılar..