Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • stuntgrind • 16 Şubat 2008 00:00 • #632878
    Hadi bakalım bu sene okul bitti canberk anca topic açıyosun böyle... :) arkadaslara basarılar. Bakalım bu sene neler olucak?!
  • rigormortis • 16 Şubat 2008 00:00 • #632879
    çok merak ediyorum end production kaça kakalıycak biletleri? :)
  • SwornToSatan • 16 Şubat 2008 00:00 • #632880
    euheuh :D yapıcak bısey yok kaan baktım kımse sallamamıs :P nese artık herkese basarılarr :)
  • SwornToSatan • 16 Şubat 2008 00:00 • #632881
    bence eleme 15 fınal 20 :D
  • DrumBanger • 16 Şubat 2008 00:00 • #632882
    İddialı bir şeyler yapabiliriz umarım .
  • iPunk • 17 Şubat 2008 00:00 • #632883
    gecircekler yine biletleri cocuklara kazik kazik
  • germanen_blut • 17 Şubat 2008 00:00 • #632884
    45 ytl varmı arttıran

    karaborsacılıkmı yapsam ne yapsam :D
  • Barican • 17 Şubat 2008 00:00 • #632885
    *sevgili arkadaşlar; bilet fiyatları, end production ya da bilimum şeyler hakkında atıp tutmak ve ya da manasızca konuşmak yerine yarışmanın, izlemenin ya da heyecanlanmanın tadını çıkartmak gerekli bence.

    *finale kalamayanlar umarım her seneki gibi organizasyonu suçlamaz ya da diğer yarışmacılara amaç dışı, gereksiz laflarda bulunmaz. çünkü gerçekten daha önceki yıllarda katılanlar iyi bilirler ki orada yarışmanın keyfi ve heyecanı çok tatlıdır. tabii "kesin kopcaz, ödülü kapcaz" zihniyetiyle gelip ödül alamayınca "torpil var" gibi geyiklerin de HİÇ BİR manası yok.

    * umarım izleyen ve yarışan tüm arkadaşlar çok keyifli bir Kasdav geçirirler. Şimdiden herkese iyi eğlenceler =)

    //Bari
  • stdeathrider • 17 Şubat 2008 00:00 • #632886
    bizde katılıyoruz bu sene hayırlısı ile müzikte yarışma diye birşey yoktur bana kalırsa amaç eğlence @Hasan Şadoğlu Lisesi
  • T--RoCk--ToR • 17 Şubat 2008 00:00 • #632887
    Geçen sene Kemal Atatürk Lisesi olarak fuel çalmıştık ve çok eğlenmiştik.Katılacak olan arkadaşlar ortamın ve o sahnenin adını çıkarmaya baksınlar..Herkese şimdiden başarılar..