Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • T--RoCk--ToR • 2 Mart 2008 00:00 • #632954
    "a_me what" evet bizdik te fuel çalan bi de elemelerin 2. günü fuel çalan bi grup vardı millet sürekli onlarla karıştırıyodu fuel çaldık diyince..elemelerde de sonlarda çıktık,finalde en son çıktık:D zaten ödül almak gibi bi amacımız yoktu:) 2 kez o sahneye çıkmak bizim için çok büyük bi tecrübeydi..
  • skater_memo • 5 Mart 2008 00:00 • #632955
    http://www.kasdav.net/content.asp?id=92

    burdan tüm okulların çalcakları parçalara bakabilirsiniz..
  • _CrnYLDZ_ • 5 Mart 2008 00:00 • #632956
    başarılar diliyorum... ama pek sonuç göremedim ben bu işten sonra
  • stuntgrind • 5 Mart 2008 00:00 • #632957
    Evet gençler lanet olası hic sevmedigim ama bir o kadarda eglendigim yarısma olan kasdavda 4 üncü senem 19 oldum hala daha calıyorum bu sene Haydarpasa Anadolu Teknik Lisesi Olarak yine Rammstein - ama bu sefer Keine Lust çalacagız 34 gruptan 32 inci olarak cıkacagız. Artık kalırmısınız o saate kalmazmısınız bilemiyecegim eglenmenize bakın gençler... Bu arada Maltı seven arkadaslar malt aksam cıkıcak okullar bittikten sonra isterseniz kalın yani :))
  • afterlifez • 6 Mart 2008 00:00 • #632958
    adam öldürebileceğimiz bi şarkı çalmıycak mı kimse ?hazır adrenalin alabileceğimiz bi parça.

    as i lay dying - through struggle var işte onla idare edin.
    birde bat country gördüm.aferin dedim içimden.
  • a_me_what • 6 Mart 2008 00:00 • #632959
    amon amarth-death in fire çalıyolar hep destek tam destek arkanızdayız
  • linde_ • 6 Mart 2008 00:00 • #632960
    Hell Patrol çalan okulada başarılar. İnanılmaz gaz bir parçadır. İyi bir seçim..
  • whitet • 6 Mart 2008 00:00 • #632961
    İstanbul Köy Hizmetleri Anadolu Lisesi olarak (adı salla) süpper çıkıcaz sahneye
    here comes the rain again -hypnogaja
    söylenecek şarkı
    diğerlerine de başarılar dilerim...
  • megadeve • 6 Mart 2008 00:00 • #632962
    Bat Country'i eski okulum çalıyor ve gerçekten iyiler dinleyin bence :)

    Nuri Cıngıllıoğlu Lisesi olarak RHCP - Don't Forget Me ile katılıyoruz.Bu arada bugün soundcheck sırasında sorunların üstesinden gelmemize yardımcı olan Elerki ve diğer tüm rehber arkadaşlara teşekkür ederim.
  • stuntgrind • 7 Mart 2008 00:00 • #632963
    Ya o degilde seyircilerin şuğursuz pogolarını engellemek lazım :D
    gecen sene europeta pogo yapanını gormustum! :)) Zaten pogo genelde hardcore ve türevlerinde yapılan bir etkinliktir olayın cıkmasıda zaten genelde wall of death ten cıkmadır. Ornekleri Hardcore Metalcore Grindcore bunların dısında punk tada yapılmaktadır. Heavy Metal, Thrash Metal, Amon Amarth ve bunun gibi Death Metal gruplarında sadece Kafa sallamak ile tabir edilen kafanı saga sola sallama hareketi yöntemi ve tornado adı verilen kafanın tam tur dondurulmesi yontemi uygulanır :D Kafa sallamak icin ornek vermek gerekirsek her grupta kafa sallanır fekat pogo veya mosh pit veya wall of death icin avenged sevenfold calan grupta yapılabilir bizden baska rammstein calan varsa onlarda yapılabilir bu arada pantera Groove metaldir ondada yapılabilir. Böyle gecenin bi vakti vaaz verir gibi oldum ama :D herseyi yerinde yapmak gerekir yoksa gecen seneki gibi vahim durumlarla karşılaşabilir. Aslında pek yadırgamamak lazım sonucta oraya gelenlerin yaş ortalaması 13 ile 17 arasında degişmekte coguda 14 15 arasında degişmekte neyse hayırlısı daha yazamiyacam vakit yaklaştı herkeze başarılar umarım herkez hakettigini alır!

    Kaan Jeff ACUROL
    Haydarpasa Anadolu Teknik Lisesi
    Rammstein - Keine Lust