-
"a_me what" evet bizdik te fuel çalan bi de elemelerin 2. günü fuel çalan bi grup vardı millet sürekli onlarla karıştırıyodu fuel çaldık diyince..elemelerde de sonlarda çıktık,finalde en son çıktık:D zaten ödül almak gibi bi amacımız yoktu:) 2 kez o sahneye çıkmak bizim için çok büyük bi tecrübeydi..
-
http://www.kasdav.net/content.asp?id=92
burdan tüm okulların çalcakları parçalara bakabilirsiniz..
-
başarılar diliyorum... ama pek sonuç göremedim ben bu işten sonra
-
Evet gençler lanet olası hic sevmedigim ama bir o kadarda eglendigim yarısma olan kasdavda 4 üncü senem 19 oldum hala daha calıyorum bu sene Haydarpasa Anadolu Teknik Lisesi Olarak yine Rammstein - ama bu sefer Keine Lust çalacagız 34 gruptan 32 inci olarak cıkacagız. Artık kalırmısınız o saate kalmazmısınız bilemiyecegim eglenmenize bakın gençler... Bu arada Maltı seven arkadaslar malt aksam cıkıcak okullar bittikten sonra isterseniz kalın yani :))
-
adam öldürebileceğimiz bi şarkı çalmıycak mı kimse ?hazır adrenalin alabileceğimiz bi parça.
as i lay dying - through struggle var işte onla idare edin.
birde bat country gördüm.aferin dedim içimden.
-
amon amarth-death in fire çalıyolar hep destek tam destek arkanızdayız
-
Hell Patrol çalan okulada başarılar. İnanılmaz gaz bir parçadır. İyi bir seçim..
-
İstanbul Köy Hizmetleri Anadolu Lisesi olarak (adı salla) süpper çıkıcaz sahneye
here comes the rain again -hypnogaja
söylenecek şarkı
diğerlerine de başarılar dilerim...
-
Bat Country'i eski okulum çalıyor ve gerçekten iyiler dinleyin bence :)
Nuri Cıngıllıoğlu Lisesi olarak RHCP - Don't Forget Me ile katılıyoruz.Bu arada bugün soundcheck sırasında sorunların üstesinden gelmemize yardımcı olan Elerki ve diğer tüm rehber arkadaşlara teşekkür ederim.
-
Ya o degilde seyircilerin şuğursuz pogolarını engellemek lazım :D
gecen sene europeta pogo yapanını gormustum! :)) Zaten pogo genelde hardcore ve türevlerinde yapılan bir etkinliktir olayın cıkmasıda zaten genelde wall of death ten cıkmadır. Ornekleri Hardcore Metalcore Grindcore bunların dısında punk tada yapılmaktadır. Heavy Metal, Thrash Metal, Amon Amarth ve bunun gibi Death Metal gruplarında sadece Kafa sallamak ile tabir edilen kafanı saga sola sallama hareketi yöntemi ve tornado adı verilen kafanın tam tur dondurulmesi yontemi uygulanır :D Kafa sallamak icin ornek vermek gerekirsek her grupta kafa sallanır fekat pogo veya mosh pit veya wall of death icin avenged sevenfold calan grupta yapılabilir bizden baska rammstein calan varsa onlarda yapılabilir bu arada pantera Groove metaldir ondada yapılabilir. Böyle gecenin bi vakti vaaz verir gibi oldum ama :D herseyi yerinde yapmak gerekir yoksa gecen seneki gibi vahim durumlarla karşılaşabilir. Aslında pek yadırgamamak lazım sonucta oraya gelenlerin yaş ortalaması 13 ile 17 arasında degişmekte coguda 14 15 arasında degişmekte neyse hayırlısı daha yazamiyacam vakit yaklaştı herkeze başarılar umarım herkez hakettigini alır!
Kaan Jeff ACUROL
Haydarpasa Anadolu Teknik Lisesi
Rammstein - Keine Lust