Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • stuntgrind • 5 Mart 2008 00:00 • #632957
    Evet gençler lanet olası hic sevmedigim ama bir o kadarda eglendigim yarısma olan kasdavda 4 üncü senem 19 oldum hala daha calıyorum bu sene Haydarpasa Anadolu Teknik Lisesi Olarak yine Rammstein - ama bu sefer Keine Lust çalacagız 34 gruptan 32 inci olarak cıkacagız. Artık kalırmısınız o saate kalmazmısınız bilemiyecegim eglenmenize bakın gençler... Bu arada Maltı seven arkadaslar malt aksam cıkıcak okullar bittikten sonra isterseniz kalın yani :))
Bu konunun tüm mesajları