Evet gençler lanet olası hic sevmedigim ama bir o kadarda eglendigim yarısma olan kasdavda 4 üncü senem 19 oldum hala daha calıyorum bu sene Haydarpasa Anadolu Teknik Lisesi Olarak yine Rammstein - ama bu sefer Keine Lust çalacagız 34 gruptan 32 inci olarak cıkacagız. Artık kalırmısınız o saate kalmazmısınız bilemiyecegim eglenmenize bakın gençler... Bu arada Maltı seven arkadaslar malt aksam cıkıcak okullar bittikten sonra isterseniz kalın yani :))