-
ozaman kaancıgım bende pogonun asıl nerden cıktııgını ve sacma sapan bılglerın yok edılmesını amaclayan bır yazı yazayım . öncelikle pogo dedgıımız olay ucagın yere ınısınde o ılk degmesınde bı anlık sekmesı demektır .sımdı bundan esınlenen elemanlar bı oyuncak yapmıslardır bılırsınz ustune cıkar zıplarsınz bole altında yay vardır heh ıste tam bbunu alan ıkı genc zıplar zıplar ve carpısırlar duserler
bıdaha aynı sey sora zevk alan elamanlar adı pogo olan bu oyuncagı bırakıp kendılerı carpısırlar. buseklde yok o gruptan cıktı yok bu grubun vokalıstı cıkarttı lafları yanlış şuursuz ve gereksızdır ınanın guvenın arastırılmıs bır bılgıdır saygılarımla
canberk çakmak (kaancııgma sevgler yarın gorusurz :D )
eski haydarpaşa teknik
yeni itu
bu durumdan fecı uzgun arkdaslarını ozler vazıyettekı şahıs
-
Amon Amarth ve bunun gibi Death Metal gruplarında sadece Kafa sallamak ile tabir edilen kafanı saga sola sallama hareketi yöntemi ve tornado adı verilen kafanın tam tur dondurulmesi yontemi uygulanır.
sen hiç amon amarth ve türevlerini yapan grupların konserlerinde hiç bulunmadın heralde.
Kafa sallamak icin ornek vermek gerekirsek her grupta kafa sallanır fekat pogo veya mosh pit veya wall of death icin avenged sevenfold calan grupta yapılabilir bizden baska rammstein calan varsa onlarda yapılabilir
mosh pit zaten pogonun yapıldığı yerdir.wall of death olayı daha farklıdır götü boklu bgm de wall of death mi yapacaksın.iki grup karşılıklı gelirler vokalin işaretiyle birden girişirler.wall of death bu işte.ayrıca amon amarthta pogo olmasında rammstein damı olsun.bence bu cümleleri yapıyorsan helal olsun sana ne diyim.
-
2 senedir işi bilmeyen teknik ekip ayarlayan kötü bi organizasyon ..bu yarışma adam olmaz..
-
sen hiç amon amarth ve türevlerini yapan grupların konserlerinde hiç bulunmadın heralde.
Rock The Nations 1 ve 2 de ayrıca Rock Republikte bulundum. Pogo yapılmaz. Amon Amarth ta yapanlarda salaktır baska birsey demiyecegim!
mosh pit zaten pogonun yapıldığı yerdir.wall of death olayı daha farklıdır götü boklu bgm de wall of death mi yapacaksın.iki grup karşılıklı gelirler vokalin işaretiyle birden girişirler.wall of death bu işte.ayrıca amon amarthta pogo olmasında rammstein damı olsun.bence bu cümleleri yapıyorsan helal olsun sana ne diyim.
mosh pit ve wall of death hakkında yeterinci bilgiye sahibim.Burası Türkiye herbiboku yapıyo bi b*k tan anlamayan rocker gencler. Rammstein konusuna gelince onda yapılmaz gecenin bi köründe yazdım o yazıyı uykusuzluguma ver onuda. Ama hala daha söylüyorum Amon Amarth ta pogo yapılmaz. Death Metalin hiç bir türünde Grindcore(ve yan türevleri) dısında pogo yapılmaz! Nese ya kim napıyosa yapsın ben bilgilendirmek istedim isteyen istedigini yapsın coluk cocuklamı ugrasıcam . SON YAZDIGIM COLUK COCUK TABİRİNİ BENİM YAZIMI CEVAPLAYAN a_me_what ARKADASA YAZMADIM! SONRA YANLIS ANLASILIP FARKLI Bİ TARTISMA CIKMASIN!
-
sahne arkasında birlikte olunacaktır millet metalcisi bluescusu.. neden ufak fikir ayrılıkları tartışma ortamı oluştursun ki?
Çıkın ve müziğinizi yapın...
başarılar.
HHY - Yağız
-
Ama hala daha söylüyorum Amon Amarth ta pogo yapılmaz. Death Metalin hiç bir türünde Grindcore(ve yan türevleri) dısında pogo yapılmaz!
ne tür şeylerde pogo yapılır ? bence insana hazır adrenalin veren gaza getirici şeylerde yapılır. sence ? amon amarth ta yapılmaz diyosan bi dinle derim.
-
zaten tartışılcak birşey yokki, tüm dünyada thrash,heavy,speed,death metal konserleri pogodan geçilmiyor, o zaman bütün dünya mı çocukluk yapıyor? bunu konuşmak bile manasız yani.
-
Demek istedigim anlasılmadı nese uzatmanın manası yok!
-
Bu sene en iyi senesiydi kasdav ın bence.
gerek ses sistemi gerek görevlilerin ilgileri çok iyiydi.özellikle bize yardımcı olan barış a burdan selamlar:)
Sosyal Bilimler Lisesi - Erşan
-
Güzel bir sahne şovu yaptığımızı düşünsem de o baget düşürme geleneğimi devam ettirdim :) Hoş kimse anlamamış ya o da bir şey . Belki okuyorlardır Fatih Anadolu Lisesi'ndeki arkadaşlarla tekrar karşılaşmak amaçlı finale çıkma isteği var içimde :)
Nuri Cıngıllıoğlu Lisesi
RHCP - Don't Forget Me