sen hiç amon amarth ve türevlerini yapan grupların konserlerinde hiç bulunmadın heralde.
Rock The Nations 1 ve 2 de ayrıca Rock Republikte bulundum. Pogo yapılmaz. Amon Amarth ta yapanlarda salaktır baska birsey demiyecegim!
mosh pit zaten pogonun yapıldığı yerdir.wall of death olayı daha farklıdır götü boklu bgm de wall of death mi yapacaksın.iki grup karşılıklı gelirler vokalin işaretiyle birden girişirler.wall of death bu işte.ayrıca amon amarthta pogo olmasında rammstein damı olsun.bence bu cümleleri yapıyorsan helal olsun sana ne diyim.
mosh pit ve wall of death hakkında yeterinci bilgiye sahibim.Burası Türkiye herbiboku yapıyo bi b*k tan anlamayan rocker gencler. Rammstein konusuna gelince onda yapılmaz gecenin bi köründe yazdım o yazıyı uykusuzluguma ver onuda. Ama hala daha söylüyorum Amon Amarth ta pogo yapılmaz. Death Metalin hiç bir türünde Grindcore(ve yan türevleri) dısında pogo yapılmaz! Nese ya kim napıyosa yapsın ben bilgilendirmek istedim isteyen istedigini yapsın coluk cocuklamı ugrasıcam . SON YAZDIGIM COLUK COCUK TABİRİNİ BENİM YAZIMI CEVAPLAYAN a_me_what ARKADASA YAZMADIM! SONRA YANLIS ANLASILIP FARKLI Bİ TARTISMA CIKMASIN!