-
iyi dedin elerki =) eglenmenıze bakın
-
slayer- dead skin mask çalıcakmış bi okul doğrumudur ?bi bilgisi olan varmı? veya böyle gaz parçalar çalacak olan okullar var mı ? bildiğim kadarıyla bi okul megadeth- a tout le monde çalıcak
-
Metallica - Enter Sandman'le ordayiz..
-
Kadıköy İntaş Lisesi
As I Lay Dying - Through Struggle
herkeze iyi eğlenceler.
-
Tümer ısırsın beni istiyorum.suck me tümerg.
-
İntaş Lisesine başarılar diliyorum..
Çok sağlam bir parça çalacaklar. Umarım hatasız üstesinden gelebilirler..
-
oha as i lay dying mi :D
oyum size :D
-
İntaş Lisesi 3 yıldır diskalifiye ediliyor ve bu yüzden bu sene alınmadılar diye biliyorum ben ama ?
-
Sataniz miyim lan ben? Isırma koparma işlerini ordaki gotik kızlar yapıcak, görevlendirdim.
-
İntaş Lisesi 3 yıldır diskalifiye ediliyor ve bu yüzden bu sene alınmadılar diye biliyorum ben ama ?
26 Şubat 2008 Salı | Yazan: •DrumBanger•
İntaş diskalifiye olmadı arkadaşlar finale çıkamadılar o kadar. Bu sene yine yarışmadalar. :) Tekrar herkese iyi eğlenceler. :)