Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • SwornToSatan • 24 Şubat 2008 00:00 • #632922
    iyi dedin elerki =) eglenmenıze bakın
  • a_me_what • 25 Şubat 2008 00:00 • #632923
    slayer- dead skin mask çalıcakmış bi okul doğrumudur ?bi bilgisi olan varmı? veya böyle gaz parçalar çalacak olan okullar var mı ? bildiğim kadarıyla bi okul megadeth- a tout le monde çalıcak
  • nemesis17 • 25 Şubat 2008 00:00 • #632924
    Metallica - Enter Sandman'le ordayiz..
  • BetterOfDead2 • 25 Şubat 2008 00:00 • #632925
    Kadıköy İntaş Lisesi

    As I Lay Dying - Through Struggle

    herkeze iyi eğlenceler.
  • iPunk • 25 Şubat 2008 00:00 • #632926
    Tümer ısırsın beni istiyorum.suck me tümerg.
  • linde_ • 26 Şubat 2008 00:00 • #632928
    İntaş Lisesine başarılar diliyorum..

    Çok sağlam bir parça çalacaklar. Umarım hatasız üstesinden gelebilirler..
  • heretixlave • 26 Şubat 2008 00:00 • #632929
    oha as i lay dying mi :D
    oyum size :D
  • DrumBanger • 26 Şubat 2008 00:00 • #632930
    İntaş Lisesi 3 yıldır diskalifiye ediliyor ve bu yüzden bu sene alınmadılar diye biliyorum ben ama ?
  • rip van winkle • 26 Şubat 2008 00:00 • #632931
    Sataniz miyim lan ben? Isırma koparma işlerini ordaki gotik kızlar yapıcak, görevlendirdim.
  • Elerki • 26 Şubat 2008 00:00 • #632932
    İntaş Lisesi 3 yıldır diskalifiye ediliyor ve bu yüzden bu sene alınmadılar diye biliyorum ben ama ?
    26 Şubat 2008 Salı | Yazan: •DrumBanger•


    İntaş diskalifiye olmadı arkadaşlar finale çıkamadılar o kadar. Bu sene yine yarışmadalar. :) Tekrar herkese iyi eğlenceler. :)