İntaş Lisesi 3 yıldır diskalifiye ediliyor ve bu yüzden bu sene alınmadılar diye biliyorum ben ama ?
26 Şubat 2008 Salı | Yazan: •DrumBanger•
İntaş diskalifiye olmadı arkadaşlar finale çıkamadılar o kadar. Bu sene yine yarışmadalar. :) Tekrar herkese iyi eğlenceler. :)