evet finale kalamadık..aild çalarken görüntü kayıtlarınızı bekliyorum cep telefonuyla püsürle falanda olsa çektirin birine :) ayrıca kime değil ne çaldığınız daha önemli bence ve tebrik ediyorum sizi seçiminizden dolayı, başarılar.
heretixlave, linde_ tesekkürler.. herkeze başarılar diliyorum yarışmada.. ama pazar günü sahne alıcaz biz.. genel olarak avrupa okulları var sanırım pazar günü.. yine biz sonlara kalıcaz ve biraz boş salona çalıcaz onu biliyoruz ama orda olan herkez eğlenicektir.. beste de cover da hareketli şarkılar.. umarım eğlendiririz..
iyi eğlenceler
26 Şubat 2008 Salı | Yazan: BetterOfDead2