Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • kolpak • 28 Şubat 2008 00:00 • #632943
    ben fmv ayazağa ışık lisesinin davulcusuyum kasdava rage against the machine - killing in the name of ile katılıcaz..
  • st Anger • 28 Şubat 2008 00:00 • #632944
    koşmak bağımlılık yaratır... süper reklammış insanın kafasıyla ilişkiye giriyor adeta(Y)
  • Elerki • 28 Şubat 2008 00:00 • #632945
    Haha cidden ya! :S :D
  • caan • 29 Şubat 2008 00:00 • #632946
    gecen senekı pencere performansımıza odul vermedıler ya dıyecek bısey yok merak eden arkadaslar acsın ızlesın kasdav.netten
  • purplelit • 29 Şubat 2008 00:00 • #632947
    geçen sene smoke on the water'la katılmıştık ama bu sene katılmıyoruz... umarım güzel bi yarışma olur hepinize başarılar=)
  • SlipknotSlave • 29 Şubat 2008 00:00 • #632948
    evet finale kalamadık..

    heretixlave, linde_ tesekkürler.. herkeze başarılar diliyorum yarışmada.. ama pazar günü sahne alıcaz biz.. genel olarak avrupa okulları var sanırım pazar günü.. yine biz sonlara kalıcaz ve biraz boş salona çalıcaz onu biliyoruz ama orda olan herkez eğlenicektir.. beste de cover da hareketli şarkılar.. umarım eğlendiririz..

    iyi eğlenceler
    26 Şubat 2008 Salı | Yazan: BetterOfDead2
    aild çalarken görüntü kayıtlarınızı bekliyorum cep telefonuyla püsürle falanda olsa çektirin birine :) ayrıca kime değil ne çaldığınız daha önemli bence ve tebrik ediyorum sizi seçiminizden dolayı, başarılar.
  • retenue • 29 Şubat 2008 00:00 • #632950
    Kapıda bilet alabiliyoruz değil mi???
  • Barican • 1 Mart 2008 00:00 • #632951
    evet alabiliyorsunuz
  • deepestpurple_ • 1 Mart 2008 00:00 • #632952
    herkese başarılar arkadaşlar! (:

    bu sene malesef biz çalamayacağız ama izlemeye gelicem tabii ki.mükemmel bir heyecan o sahnede çalmak keyfini çıkarın (: bu arada benim favorim deep purple-burn.gerçi bir de black night da var sanırım.her iki deep purple'cılara da selam sevgi. .p
  • caan • 1 Mart 2008 00:00 • #632953
    bende gorevlı olacaktım ama gec kaldım bıraz:))