-
liseli vardı ya, ah o liseli. hadi bakalım...
-
Megadeth-Trust seçmiştik başta o şarkıya çalştık sonra vokal tam oturmayınca vokal e göre uygun birşey seçmek zorunda kaldık =)
-
7. ve 8. sine katılmıştık lisedeyken. Çok keyiflidir eğlencelidir. Kulis ortamı buram buram heyecan kokar :) Lisede her müzikle uğraşanın katılmasını şiddetle tavsiye ettiğim bir organizasyondur.
Ayrıca katılacak arkadaşlara bir tavsiyede bulunmak isterim. Ne çaldığın değil NASIL çaldığın önemlidir bu yarışmada ;)
Herkese başarılar.
-
Kartal Anadolu Lisesi olarak "Deep Purple - Black Night" ile bu sene yine sahnede ki yerimizi alacağız.Herkese Başarılar..
21 Şubat 2008 Perşembe | Yazan: lithium_fire
deep purple iyidir iyi...ama burn çalsanız keşke daha da süper olur ama buna da razı inşallah seyirci ana melodiyi biliyodur da herkes söler gitarla birlikte(hiç sanmıyorum ama... :)
-
Tümer'in de degindigi gibi Kadikoy Anadolu bu yil yarismaya Justin Timberlake-My love yorumuyla katilacaktir.Herkese basarilar..
Vokal-Ugur Aytaç
Lead gitar-Biran Aydogan
Ritm gitar-Alican Torun
Bas gitar ve Geri vokal-Serthan Dogru
Klavye-Mert BK
Davul-Kivanc Baykal
Geri vokal-Yonca Seymen,Selenge Bedük.
-
Tümer'in de degindigi gibi Kadikoy Anadolu bu yil yarismaya Justin Timberlake-My love yorumuyla katilacaktir.Herkese basarilar..
Vokal-Ugur Aytaç
Lead gitar-Biran Aydogan
Ritm gitar-Alican Torun
Bas gitar ve Geri vokal-Serthan Dogru
Klavye-Mert BK
Davul-Kivanc Baykal
Geri vokal-Yonca Seymen,Selenge Bedük.
Mert BK bir Rock N Overdose üyesidir. Ne mutludurki Cumartesiyse gününüz :) Sağlam bir klavyeciniz var. Şu an Mevcut grubumuzdan çıksa oturur ağlaşırız herhalde :) Başarılar.
Handan Hayrettinden Yağız.
-
Mert BK bir Rock N Overdose üyesidir. Ne mutludurki Cumartesiyse gününüz :) Sağlam bir klavyeciniz var. Şu an Mevcut grubumuzdan çıksa oturur ağlaşırız herhalde :) Başarılar.
Handan Hayrettinden Yağız
Cuma cikiyoruz valla,bi de okuldan ogrenci tasimakla urasicaz idareden izin,otobüs ayarlama vs...Tekrardan herkese basarilar dilerim.
-
mensucat santral oalrak pentagram lıons ın a cage--beste olarak:şaşkın ve turk halk muzıgı dalında "Keklik İdim Vurdular" -aşık veysel toplam uc parcayla yarısacagız..pazar gunu cıkıyoruz..basarılar
-
kim calıcakmıs justin timberlake? nasıl calıcak cocuklar ya. umarım iyi olur hadi bakalım kolay gelsin hepinize..
bir de bu yıl duzenleme diye bir olay eklenmis ya.. aah ah.. :)
-
Arkadaşlar herkese başarılar ama ondan önce asıl iyi eğlenceler diliyorum!Umarım güzel anılarla bitecek bir organizasyon olur.Orada olacağız.Kolay gelsin. :)