Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • marklanegan • 21 Şubat 2008 00:00 • #632911
    liseli vardı ya, ah o liseli. hadi bakalım...
  • stdeathrider • 22 Şubat 2008 00:00 • #632912
    Megadeth-Trust seçmiştik başta o şarkıya çalştık sonra vokal tam oturmayınca vokal e göre uygun birşey seçmek zorunda kaldık =)
  • Lost_Soul • 23 Şubat 2008 00:00 • #632913
    7. ve 8. sine katılmıştık lisedeyken. Çok keyiflidir eğlencelidir. Kulis ortamı buram buram heyecan kokar :) Lisede her müzikle uğraşanın katılmasını şiddetle tavsiye ettiğim bir organizasyondur.

    Ayrıca katılacak arkadaşlara bir tavsiyede bulunmak isterim. Ne çaldığın değil NASIL çaldığın önemlidir bu yarışmada ;)

    Herkese başarılar.
  • BurakFender • 23 Şubat 2008 00:00 • #632914
    Kartal Anadolu Lisesi olarak "Deep Purple - Black Night" ile bu sene yine sahnede ki yerimizi alacağız.Herkese Başarılar..
    21 Şubat 2008 Perşembe | Yazan: lithium_fire

    deep purple iyidir iyi...ama burn çalsanız keşke daha da süper olur ama buna da razı inşallah seyirci ana melodiyi biliyodur da herkes söler gitarla birlikte(hiç sanmıyorum ama... :)
  • aytac89 • 24 Şubat 2008 00:00 • #632915
    Tümer'in de degindigi gibi Kadikoy Anadolu bu yil yarismaya Justin Timberlake-My love yorumuyla katilacaktir.Herkese basarilar..

    Vokal-Ugur Aytaç
    Lead gitar-Biran Aydogan
    Ritm gitar-Alican Torun
    Bas gitar ve Geri vokal-Serthan Dogru
    Klavye-Mert BK
    Davul-Kivanc Baykal
    Geri vokal-Yonca Seymen,Selenge Bedük.
  • rocknoverdose • 24 Şubat 2008 00:00 • #632917
    Tümer'in de degindigi gibi Kadikoy Anadolu bu yil yarismaya Justin Timberlake-My love yorumuyla katilacaktir.Herkese basarilar..

    Vokal-Ugur Aytaç
    Lead gitar-Biran Aydogan
    Ritm gitar-Alican Torun
    Bas gitar ve Geri vokal-Serthan Dogru
    Klavye-Mert BK
    Davul-Kivanc Baykal
    Geri vokal-Yonca Seymen,Selenge Bedük.

    Mert BK bir Rock N Overdose üyesidir. Ne mutludurki Cumartesiyse gününüz :) Sağlam bir klavyeciniz var. Şu an Mevcut grubumuzdan çıksa oturur ağlaşırız herhalde :) Başarılar.
    Handan Hayrettinden Yağız.
  • aytac89 • 24 Şubat 2008 00:00 • #632918
    Mert BK bir Rock N Overdose üyesidir. Ne mutludurki Cumartesiyse gününüz :) Sağlam bir klavyeciniz var. Şu an Mevcut grubumuzdan çıksa oturur ağlaşırız herhalde :) Başarılar.
    Handan Hayrettinden Yağız


    Cuma cikiyoruz valla,bi de okuldan ogrenci tasimakla urasicaz idareden izin,otobüs ayarlama vs...Tekrardan herkese basarilar dilerim.
  • caan • 24 Şubat 2008 00:00 • #632919
    mensucat santral oalrak pentagram lıons ın a cage--beste olarak:şaşkın ve turk halk muzıgı dalında "Keklik İdim Vurdular" -aşık veysel toplam uc parcayla yarısacagız..pazar gunu cıkıyoruz..basarılar
  • J_Rudess • 24 Şubat 2008 00:00 • #632920
    kim calıcakmıs justin timberlake? nasıl calıcak cocuklar ya. umarım iyi olur hadi bakalım kolay gelsin hepinize..

    bir de bu yıl duzenleme diye bir olay eklenmis ya.. aah ah.. :)
  • Elerki • 24 Şubat 2008 00:00 • #632921
    Arkadaşlar herkese başarılar ama ondan önce asıl iyi eğlenceler diliyorum!Umarım güzel anılarla bitecek bir organizasyon olur.Orada olacağız.Kolay gelsin. :)