Kartal Anadolu Lisesi olarak "Deep Purple - Black Night" ile bu sene yine sahnede ki yerimizi alacağız.Herkese Başarılar..
21 Şubat 2008 Perşembe | Yazan: lithium_fire
deep purple iyidir iyi...ama burn çalsanız keşke daha da süper olur ama buna da razı inşallah seyirci ana melodiyi biliyodur da herkes söler gitarla birlikte(hiç sanmıyorum ama... :)