Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • BurakFender • 23 Şubat 2008 00:00 • #632914
    Kartal Anadolu Lisesi olarak "Deep Purple - Black Night" ile bu sene yine sahnede ki yerimizi alacağız.Herkese Başarılar..
    21 Şubat 2008 Perşembe | Yazan: lithium_fire

    deep purple iyidir iyi...ama burn çalsanız keşke daha da süper olur ama buna da razı inşallah seyirci ana melodiyi biliyodur da herkes söler gitarla birlikte(hiç sanmıyorum ama... :)
Bu konunun tüm mesajları