-
tumer neden bu kendini acıga vurmalar oglum :)
-
tümer karı kız kaldırmaya uğraşıyo kardeşim bu ne rezalet!!:P
-
töbe töbe =D görevini yapıyo o siz yanlış anlıyosunuz lütfen..:P
dipnot: tümer sözüm sana, ben kahve içerken espri yapma(lütfen!)
-
Valla bence o kadar okulun arasında en iyisi dame de sion gibi geldi bana bi de saint benoit..o kadar metal çalan adamın içinde dame de sion funk tarzı bişiler çaldı..hatta jüri bile gaza gelip ritm felan tutmuş..en dikkat çekici onlardı bana göre..inşallah finale çıkarlar..
-
mensucat santal lıons ın a cage beste ve turku performanslarını nasıl buldunuz
-
Biz(Galileo Galilei İtalyan Lisesi) bu sene Chris Cornell-You Know My Name ve kendi parçamız olan Değişirim'i çaldık...3 sene sonunda bu sefer inşallah finale çıkıcaz...
-
Vefa Lisesi
Deep Purple-Burn- Süperdınız;););)
-
bugün bize destek olan herkese çok teşekkürler. Carlos Santana - Corazon Espinado, Jewel isimli bir beste ve Zülfü Livaneli'nden Nefesim Nefesine'yi çaldık. Gerek sahne arkasında, gerek de sahnede hiç bir problem yaşamadık. görevli arkadaşlara teşekkürler :)
-
Biz Handan Hayrettin AML olrk The Doors - Break on Through ve Kendin Ol adlı bestemizi çaldık yorumlarınızı bekliyorum...
-
Cuma,Cumartesi nerdeyse bütün grupları izledim.Düzenleme dalında yarışan bütün okulları başarılı buldum.Bestelere hiç girmiyim çünkü çaldıkları besteler yorumladıkları şarkıya benzeyen okullar bile vardı.
Yorum dalında yarışan okullara gelecek olursak Fenerbahçe,Beşiktaş Atatürk Anadolu,İstanbul,Prof Faik Somer,KAL,Galatasaray,Kültür Fen,Mustafa Kemal Anadolu,Kartal Süleyman Demirel,Özel Bostancı Doğa,Nuri Cıngıllıoğlu,Selimiye Anadolu Tarım ve Meslek,Şişli Terakki,Yeşilköy Anadolu,Sosyal Bilimler Lisesi,Şişli Anadolu,Saint Benoit,Köy Hizmetleri iyilerdi.