Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • J_Rudess • 9 Mart 2008 00:00 • #632998
    tumer neden bu kendini acıga vurmalar oglum :)
  • iPunk • 9 Mart 2008 00:00 • #632999
    tümer karı kız kaldırmaya uğraşıyo kardeşim bu ne rezalet!!:P
  • Barican • 9 Mart 2008 00:00 • #633000
    töbe töbe =D görevini yapıyo o siz yanlış anlıyosunuz lütfen..:P

    dipnot: tümer sözüm sana, ben kahve içerken espri yapma(lütfen!)
  • pearljamm_888 • 9 Mart 2008 00:00 • #633002
    Valla bence o kadar okulun arasında en iyisi dame de sion gibi geldi bana bi de saint benoit..o kadar metal çalan adamın içinde dame de sion funk tarzı bişiler çaldı..hatta jüri bile gaza gelip ritm felan tutmuş..en dikkat çekici onlardı bana göre..inşallah finale çıkarlar..
  • caan • 9 Mart 2008 00:00 • #633003
    mensucat santal lıons ın a cage beste ve turku performanslarını nasıl buldunuz
  • KermittheFrog • 9 Mart 2008 00:00 • #633004
    Biz(Galileo Galilei İtalyan Lisesi) bu sene Chris Cornell-You Know My Name ve kendi parçamız olan Değişirim'i çaldık...3 sene sonunda bu sefer inşallah finale çıkıcaz...
  • ceranimo • 9 Mart 2008 00:00 • #633006
    Vefa Lisesi

    Deep Purple-Burn- Süperdınız;););)
  • cansackan • 9 Mart 2008 00:00 • #633007
    bugün bize destek olan herkese çok teşekkürler. Carlos Santana - Corazon Espinado, Jewel isimli bir beste ve Zülfü Livaneli'nden Nefesim Nefesine'yi çaldık. Gerek sahne arkasında, gerek de sahnede hiç bir problem yaşamadık. görevli arkadaşlara teşekkürler :)
  • DisastrousDrum • 9 Mart 2008 00:00 • #633008
    Biz Handan Hayrettin AML olrk The Doors - Break on Through ve Kendin Ol adlı bestemizi çaldık yorumlarınızı bekliyorum...
  • jump_pogo_jump • 9 Mart 2008 00:00 • #633009
    Cuma,Cumartesi nerdeyse bütün grupları izledim.Düzenleme dalında yarışan bütün okulları başarılı buldum.Bestelere hiç girmiyim çünkü çaldıkları besteler yorumladıkları şarkıya benzeyen okullar bile vardı.

    Yorum dalında yarışan okullara gelecek olursak Fenerbahçe,Beşiktaş Atatürk Anadolu,İstanbul,Prof Faik Somer,KAL,Galatasaray,Kültür Fen,Mustafa Kemal Anadolu,Kartal Süleyman Demirel,Özel Bostancı Doğa,Nuri Cıngıllıoğlu,Selimiye Anadolu Tarım ve Meslek,Şişli Terakki,Yeşilköy Anadolu,Sosyal Bilimler Lisesi,Şişli Anadolu,Saint Benoit,Köy Hizmetleri iyilerdi.