-
Cumartesi günü ordaydık Alman lisesi Şişli Anadolu Lisesi Beşiktaş Atatürk Anadolu Lisesi cok iyilerdi... Özellikle Alman Lisesi her yıl gösterdiği performansindaki istikrari ile dikkat çekiciydi... Ancaaakkkkkkk...
Fonetik sanatları, görsel sanatlar ile birleştirerek muthiş bir sahne şovu sergileyen Şişli Anadolu Lisesini takdir etmemek mümkün değil!!! Bu gibi Seyirciye saygı juriye saygı + ait oldukları okullarını temsil kabiliyetlerini gösteren sahne şovunu bu denli önemseyen, yaptıkları işi ciddiye alan okulların diğer okullarada örnek olmasını istiyoruz...
-
şahsen bu kadar çok metal çalan olmasa daha eğlenceli bir kasdav geçirebilirdim ama yine de yarışan herkesi tebrik ediyorum. benim onlara yardımcı olduğum kadar kendileri de benim işimi kolaylaştırmak adına bana yardımcı olan sorumlusu olduğum okullara özellikle teşekkür ediyorum. rehber ekibi oluşturan arkadaşlarım; sizi seviyorum :) daha da az aksaklıkla karşılaşılan bir finalde görüşmek üzere artık.
Cansu Özkul
-
şahsen bu kadar çok metal çalan olmasa daha eğlenceli bir kasdav geçirebilirdim ama yine de yarışan herkesi tebrik ediyorum.
Cansu Özkul
10 Mart 2008 Pazartesi | Yazan: oceanspray
O kadar ön yargılı bakma metal müzige bence; hoş zevk meselesi ama metal müzikte eglencelidir dinlemesini bilene! Bazı öküz arkadaslarımız vardı! Onlarıda artık yaşına veriyorum ergenliklerine :) Sana laf çarpmıyorum yani yanlış anlaşılmayalım!
-
arkadaşlar bu pazar cok güzel bir gün geçirdik Kadir Has And. Lisesi olarak.. öncelikle bize rehberlik ettiği için bizim okuldan mezun olan ve süper bir beste yapıp zamanında 2. lik ödülü alan (within a second) Faruk abiye sonsuz teşekkür ediyorum.. finalde olsakta olamasakta ordaki gruplara şimdiden başarılar diliyorum.. herşey gecen seneye oranla süperdi.. yapımda emeği gecen herkese teşekkürler.. (bi de o en arka kapıya koydukları her hava almak için girip çıktığımızda: 'giriş çıkışlar bitti gençler' diyen abiye selam sölemek istiyorum :D )
Kadir Has And. Lisesi gitaristi: Sercan Ovalı
-
rehberimiz cansu!
umarım herkes senini gibi begenmiştir bizi :)
mensucat/
vokal-gitar: serkan
-
pantolonumda zincir var die bi guvenlik gorevlisi tarafından tartaklandım ve tek dedigim ''bak bu zincir zaten cuzdana baglı''demekti..baskana sikayet edince de adam bana ''bu olay duyulmasın yoksa senin daha cok canın yanar''dedi..bole dandik bi yarısmaya bu kadar emek degmiyo yani..guvenlik yarısmacıyı zincir taktı diye dovebiliyor yani..ayrıca icerdeki aydın abimize((rehberimiz)) ve ismini tam hatırlayamadıgım birine daha((erelki sanırım))cok tesekkurler ediyorum..o olaydan sahneye cıkana kadar yanımda oldular..herkese de yine de basarılar diliyorum........
-
Elerki o :)
-
sana ne kadar tesekkur etsem az bende neden bulamıyorum diyordum..tam cıkısta soledi bole gurultuluydu duyamamısım :)
-
kasdav baskanı serhat bey'e tesekkur ediyorum..aslında iyi niyeti oldugunu ogrendim simdi..guvenlik gorevlisine olan hırsımdan dolayı o odada da ukalaca davranmıs olabilirim..ona sorunumla ugrastıgı ve olayı oldugu gibi bırakmadıgı icin tesekkur ediyorum..ve de sarf ettigim yanlıs laflardan dolayıda ozur diliyorum..sanırım artık hırsım gecti ve de iki taraftan da bir sorun kalmadı..
-
elemeler boyunca son derece "aklı başında" olan seyirciyi de teşekkür etmek istiyorum.
ayrıca;
elemeler bitti ve finale kalan okullar açıklanacak, 100'den fazla okul vardı ve jüriye geçen senelere oranla daha zor bi iş düştü bu sene. bu yüzden finale kalamayan okullar lütfen yarışma ve jüri adına anlamsız iddaalarda bulunmasınlar, önemli olan oraya çıkıp yarışmanın zevkini almak=) tüm çalışanlar en küçük ayrıntısına kadar ellerinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştı. şimdiden teşekkürler ve tebrikler=)
// rehber ekipten Barış