arkadaşlar bu pazar cok güzel bir gün geçirdik Kadir Has And. Lisesi olarak.. öncelikle bize rehberlik ettiği için bizim okuldan mezun olan ve süper bir beste yapıp zamanında 2. lik ödülü alan (within a second) Faruk abiye sonsuz teşekkür ediyorum.. finalde olsakta olamasakta ordaki gruplara şimdiden başarılar diliyorum.. herşey gecen seneye oranla süperdi.. yapımda emeği gecen herkese teşekkürler.. (bi de o en arka kapıya koydukları her hava almak için girip çıktığımızda: 'giriş çıkışlar bitti gençler' diyen abiye selam sölemek istiyorum :D )