kasdav baskanı serhat bey'e tesekkur ediyorum..aslında iyi niyeti oldugunu ogrendim simdi..guvenlik gorevlisine olan hırsımdan dolayı o odada da ukalaca davranmıs olabilirim..ona sorunumla ugrastıgı ve olayı oldugu gibi bırakmadıgı icin tesekkur ediyorum..ve de sarf ettigim yanlıs laflardan dolayıda ozur diliyorum..sanırım artık hırsım gecti ve de iki taraftan da bir sorun kalmadı..