Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • stuntgrind • 10 Mart 2008 00:00 • #633023
    şahsen bu kadar çok metal çalan olmasa daha eğlenceli bir kasdav geçirebilirdim ama yine de yarışan herkesi tebrik ediyorum.
    Cansu Özkul
    10 Mart 2008 Pazartesi | Yazan: oceanspray

    O kadar ön yargılı bakma metal müzige bence; hoş zevk meselesi ama metal müzikte eglencelidir dinlemesini bilene! Bazı öküz arkadaslarımız vardı! Onlarıda artık yaşına veriyorum ergenliklerine :) Sana laf çarpmıyorum yani yanlış anlaşılmayalım!
Bu konunun tüm mesajları