şahsen bu kadar çok metal çalan olmasa daha eğlenceli bir kasdav geçirebilirdim ama yine de yarışan herkesi tebrik ediyorum.
Cansu Özkul
10 Mart 2008 Pazartesi | Yazan: oceanspray
O kadar ön yargılı bakma metal müzige bence; hoş zevk meselesi ama metal müzikte eglencelidir dinlemesini bilene! Bazı öküz arkadaslarımız vardı! Onlarıda artık yaşına veriyorum ergenliklerine :) Sana laf çarpmıyorum yani yanlış anlaşılmayalım!