elemeler boyunca son derece "aklı başında" olan seyirciyi de teşekkür etmek istiyorum.
ayrıca;
elemeler bitti ve finale kalan okullar açıklanacak, 100'den fazla okul vardı ve jüriye geçen senelere oranla daha zor bi iş düştü bu sene. bu yüzden finale kalamayan okullar lütfen yarışma ve jüri adına anlamsız iddaalarda bulunmasınlar, önemli olan oraya çıkıp yarışmanın zevkini almak=) tüm çalışanlar en küçük ayrıntısına kadar ellerinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştı. şimdiden teşekkürler ve tebrikler=)