-
evet finale kalamadık..
heretixlave, linde_ tesekkürler.. herkeze başarılar diliyorum yarışmada.. ama pazar günü sahne alıcaz biz.. genel olarak avrupa okulları var sanırım pazar günü.. yine biz sonlara kalıcaz ve biraz boş salona çalıcaz onu biliyoruz ama orda olan herkez eğlenicektir.. beste de cover da hareketli şarkılar.. umarım eğlendiririz..
iyi eğlenceler
-
Biletleri falan almaya gittiğimizde bi adam vardı orda mekan sorumlusuymuş galiba neyse biriyle konuşurken "intaş geçen sene neden diskalifiye olmuş bi sorun bakalım" diye bişey söyledi sordum bende diskalifiyemi oldu onlar diye evet falan dedi ama bilmiyorum belki onunda bi bilgisi yoktur fazla, geçen sene baya olay olmuştu...
Haydarpaşa Lisesi
Megadeth-Never walk alone...a call to arm
Vokal-gitar: Aykan Suat İpek
Gitar: Muhammet Ramoğlu
Bas: Efe Akyıldız
Davul: Sinan Keçeci
-
bu sene de okulun yönetimi yüzünden giremiyoruz,faxı yollamamıza rağmen.Çok dil döktük maalesef olmadı...Alice in Chains - Would? ya da Foo Fighters -The Pretender çalıcaktık.Neyse belki seneye...İntaş Lisesi'nin kutluyorum,çok iyi parça seçmişler.Vokalimiz olsa biz de alternative metal,metalcore düşünüyorduk.Yarışmada bu tarzda çalan geçen sene bikaç grup vardı.Grunge çalan da yoktu zannedersem(Nirvana hariç tabii).Bu tarzda çalan grupların artması dileğiyle...
-
gecen sene müzik öğretmenimiz jürinin yanına oturduğu için diğer müzik öğretmenleri tarafından şikayet edilmiş.. sanırım ondan bahsediosunuz.. bilet aldığımız abimizle de konusmustuk bunu.. o yüzden jüri arka tarafa konmuş ve etrafına set şeklinde protokol koltukları konmuş. bence gayet güzel olmuş. sahnenin önünde seyirci olması çok daha eğlenceli diye düşünüyorum
intaş lisesi - orhan
-
adam öldürebileceğimiz bi şarkı çalmıycak mı kimse ?hazır adrenalin alabileceğimiz bi parça.
-
şikenin allahi dönüyor bu yarismada =) gecen sene arkadaslar caldi ve mükemmel caldilar gittiler 1.ligi tamamen boş bi gruba verdiler yazik ettiler.
-
Ben "Justin - My Love" Çalacak Olan Kadıköy Anadolu'yu Gerçekten Merak Ettim...Nasıl Bir Cover Ortaya Çıkacak Acep. =)
-
Türkçe yorum türkçe beste ile katılıyoruz
KURBAN - GELME
yal
-
Ben "Justin - My Love" Çalacak Olan Kadıköy Anadolu'yu Gerçekten Merak Ettim...Nasıl Bir Cover Ortaya Çıkacak Acep. =)
Elektromanyak
güzel olcak insallah hehehe,pek de dicek bise yok ne desek olmaz,en iyisi gelin dinleyin :)
-
şikenin allahi dönüyor bu yarismada =) gecen sene arkadaslar caldi ve mükemmel caldilar gittiler 1.ligi tamamen boş bi gruba verdiler yazik ettiler.
27 Şubat 2008 Çarşamba | Yazan: deadclass
*sen onları gönlünün 1.si yap ama kasdav'a uzak allaha yakın ol genç=) bak oraya vidyo koymuş amcalar izle diye(kasdav.net) aç birinci kimse izle sonra bi düşün "ya ben burayı niye yazıp kirletiyorum?" diye ;) sevgiler..