heretixlave, linde_ tesekkürler.. herkeze başarılar diliyorum yarışmada.. ama pazar günü sahne alıcaz biz.. genel olarak avrupa okulları var sanırım pazar günü.. yine biz sonlara kalıcaz ve biraz boş salona çalıcaz onu biliyoruz ama orda olan herkez eğlenicektir.. beste de cover da hareketli şarkılar.. umarım eğlendiririz..