Biletleri falan almaya gittiğimizde bi adam vardı orda mekan sorumlusuymuş galiba neyse biriyle konuşurken "intaş geçen sene neden diskalifiye olmuş bi sorun bakalım" diye bişey söyledi sordum bende diskalifiyemi oldu onlar diye evet falan dedi ama bilmiyorum belki onunda bi bilgisi yoktur fazla, geçen sene baya olay olmuştu...
Haydarpaşa Lisesi Megadeth-Never walk alone...a call to arm
Vokal-gitar: Aykan Suat İpek
Gitar: Muhammet Ramoğlu
Bas: Efe Akyıldız
Davul: Sinan Keçeci