bu sene de okulun yönetimi yüzünden giremiyoruz,faxı yollamamıza rağmen.Çok dil döktük maalesef olmadı...Alice in Chains - Would? ya da Foo Fighters -The Pretender çalıcaktık.Neyse belki seneye...İntaş Lisesi'nin kutluyorum,çok iyi parça seçmişler.Vokalimiz olsa biz de alternative metal,metalcore düşünüyorduk.Yarışmada bu tarzda çalan geçen sene bikaç grup vardı.Grunge çalan da yoktu zannedersem(Nirvana hariç tabii).Bu tarzda çalan grupların artması dileğiyle...