gecen sene müzik öğretmenimiz jürinin yanına oturduğu için diğer müzik öğretmenleri tarafından şikayet edilmiş.. sanırım ondan bahsediosunuz.. bilet aldığımız abimizle de konusmustuk bunu.. o yüzden jüri arka tarafa konmuş ve etrafına set şeklinde protokol koltukları konmuş. bence gayet güzel olmuş. sahnenin önünde seyirci olması çok daha eğlenceli diye düşünüyorum