Arkadaşlar bizimde Handan Hayrettin Yelkikkanat A.T.L olarak kasdav da 2. senemiz. Geçen sene Judas Priest - Breaking the law çalınmıştı Arkadaşlar tarafından. Gayette iyiydi eğlenmiştik vokal ve beste 3.lüğü almışlardı. Bu Sene bizde "The Doors - Break On Through" yla katılacağız. Biraz 60 lara gitmenin zararı olmayacaktır:) Bestede de yapacağız birşeyler. Herkese başarılar.
Unutulmaması gereken birşey varsa Kasdav ve bu gibi organizasyonların amaç değil araç olduğudur.
Saygılar..
Ritm Gitar : Egemen GÜR
Solo Gitar : Mehmet Gökhan ÖZEN
Vokal / Bas Gitar : Ali Yağız ÖZYALÇIN
Her türlü Vurmalı : Rüçhan Batuhan ŞİŞMANOĞLU
19 Şubat 2008 Salı | Yazan: rocknoverdose
stuntgrind siz hangi okulsunuz ve çalıcağınız parçayı merak ettim.türü nedir ?
thrash çalıcak olan yok mu?
19 Şubat 2008 Salı | Yazan: a_me_what
İnanılmaz istiyordum bir Megadeth çalmak ama vokal yok.