Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • stdeathrider • 19 Şubat 2008 00:00 • #632901
    bu sene 80 lerden pek yok gibi tek biz 80 lerden çalıyoruz chris isaak
  • rip van winkle • 19 Şubat 2008 00:00 • #632902
    Ben dvd'deki performansımızı izledim de çekim en en en en son derece kaliteli ama heyecandan olsa gerek iyi çalamamışız peg :) Ben mezun oldum. Bizimkiler the Darkness'tan sonra Justin Timberlake yorumu yapıcaklar bu sene, gerçekten merak içindeyim. Geçen seneki orkestra arkadaşlarımı güvenim sonsuz. Herkese başarılar, artık bu sene Hande'yi izlemeye geleceğim :P.
  • rocknoverdose • 19 Şubat 2008 00:00 • #632903
    Arkadaşlar bizimde Handan Hayrettin Yelkikkanat A.T.L olarak kasdav da 2. senemiz. Geçen sene Judas Priest - Breaking the law çalınmıştı Arkadaşlar tarafından. Gayette iyiydi eğlenmiştik vokal ve beste 3.lüğü almışlardı. Bu Sene bizde "The Doors - Break On Through" yla katılacağız. Biraz 60 lara gitmenin zararı olmayacaktır:) Bestede de yapacağız birşeyler. Herkese başarılar.
    Unutulmaması gereken birşey varsa Kasdav ve bu gibi organizasyonların amaç değil araç olduğudur.
    Saygılar..

    Ritm Gitar : Egemen GÜR
    Solo Gitar : Mehmet Gökhan ÖZEN
    Vokal / Bas Gitar : Ali Yağız ÖZYALÇIN
    Her türlü Vurmalı : Rüçhan Batuhan ŞİŞMANOĞLU
  • a_me_what • 19 Şubat 2008 00:00 • #632904
    thrash çalıcak olan yok mu?
  • DrumBanger • 19 Şubat 2008 00:00 • #632905
    İnanılmaz istiyordum bir Megadeth çalmak ama vokal yok .
  • retenue • 19 Şubat 2008 00:00 • #632906
    Arkadaşlar bizimde Handan Hayrettin Yelkikkanat A.T.L olarak kasdav da 2. senemiz. Geçen sene Judas Priest - Breaking the law çalınmıştı Arkadaşlar tarafından. Gayette iyiydi eğlenmiştik vokal ve beste 3.lüğü almışlardı. Bu Sene bizde "The Doors - Break On Through" yla katılacağız. Biraz 60 lara gitmenin zararı olmayacaktır:) Bestede de yapacağız birşeyler. Herkese başarılar.
    Unutulmaması gereken birşey varsa Kasdav ve bu gibi organizasyonların amaç değil araç olduğudur.
    Saygılar..

    Ritm Gitar : Egemen GÜR
    Solo Gitar : Mehmet Gökhan ÖZEN
    Vokal / Bas Gitar : Ali Yağız ÖZYALÇIN
    Her türlü Vurmalı : Rüçhan Batuhan ŞİŞMANOĞLU
    19 Şubat 2008 Salı | Yazan: rocknoverdose

    başarılar:) doors çalan bi grubun çıkması nefis bişi! bestenizi de heyecanla bekliyorum!
  • SwornToSatan • 19 Şubat 2008 00:00 • #632907
    stuntgrind siz hangi okulsunuz ve çalıcağınız parçayı merak ettim.türü nedir ?


    haydarpaşa teknik lisesiydik.. fınalde 3. sırada cıktık
  • rocknoverdose • 19 Şubat 2008 00:00 • #632908
    retenue; öncelikle sizin gibi 60lar hakkında fikri olan insanların desteklemesi çok güzel. Bestemiz Biraz Daha alternatif Kasdav için toparlanılan bir grup olduğu için aceleye geldi. Ama Bestemizinde tadından yenmeyeceğini düşünmüyor değilim. teşekkürler.
  • skater_memo • 20 Şubat 2008 00:00 • #632909
    thrash çalıcak olan yok mu?
    19 Şubat 2008 Salı | Yazan: a_me_what

    aa ayıpsın olmaz mı :D geçen sene metallica çalmıştık bu sene de thrash'e megadethle devam :D

    İnanılmaz istiyordum bir Megadeth çalmak ama vokal yok.

    valla biz o konuda şanslıyız, vokal küçük dave :P :D
  • lithium_fire • 21 Şubat 2008 00:00 • #632910
    Kartal Anadolu Lisesi olarak "Deep Purple - Black Night" ile bu sene yine sahnede ki yerimizi alacağız.Herkese Başarılar..