retenue; öncelikle sizin gibi 60lar hakkında fikri olan insanların desteklemesi çok güzel. Bestemiz Biraz Daha alternatif Kasdav için toparlanılan bir grup olduğu için aceleye geldi. Ama Bestemizinde tadından yenmeyeceğini düşünmüyor değilim. teşekkürler.