Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • rip van winkle • 19 Şubat 2008 00:00 • #632902
    Ben dvd'deki performansımızı izledim de çekim en en en en son derece kaliteli ama heyecandan olsa gerek iyi çalamamışız peg :) Ben mezun oldum. Bizimkiler the Darkness'tan sonra Justin Timberlake yorumu yapıcaklar bu sene, gerçekten merak içindeyim. Geçen seneki orkestra arkadaşlarımı güvenim sonsuz. Herkese başarılar, artık bu sene Hande'yi izlemeye geleceğim :P.
Bu konunun tüm mesajları