Ben dvd'deki performansımızı izledim de çekim en en en en son derece kaliteli ama heyecandan olsa gerek iyi çalamamışız peg :) Ben mezun oldum. Bizimkiler the Darkness'tan sonra Justin Timberlake yorumu yapıcaklar bu sene, gerçekten merak içindeyim. Geçen seneki orkestra arkadaşlarımı güvenim sonsuz. Herkese başarılar, artık bu sene Hande'yi izlemeye geleceğim :P.