thrash çalıcak olan yok mu?
19 Şubat 2008 Salı | Yazan: a_me_what
aa ayıpsın olmaz mı :D geçen sene metallica çalmıştık bu sene de thrash'e megadethle devam :D
İnanılmaz istiyordum bir Megadeth çalmak ama vokal yok.
valla biz o konuda şanslıyız, vokal küçük dave :P :D