ozaman kaancıgım bende pogonun asıl nerden cıktııgını ve sacma sapan bılglerın yok edılmesını amaclayan bır yazı yazayım . öncelikle pogo dedgıımız olay ucagın yere ınısınde o ılk degmesınde bı anlık sekmesı demektır .sımdı bundan esınlenen elemanlar bı oyuncak yapmıslardır bılırsınz ustune cıkar zıplarsınz bole altında yay vardır heh ıste tam bbunu alan ıkı genc zıplar zıplar ve carpısırlar duserler
bıdaha aynı sey sora zevk alan elamanlar adı pogo olan bu oyuncagı bırakıp kendılerı carpısırlar. buseklde yok o gruptan cıktı yok bu grubun vokalıstı cıkarttı lafları yanlış şuursuz ve gereksızdır ınanın guvenın arastırılmıs bır bılgıdır saygılarımla