"a_me what" evet bizdik te fuel çalan bi de elemelerin 2. günü fuel çalan bi grup vardı millet sürekli onlarla karıştırıyodu fuel çaldık diyince..elemelerde de sonlarda çıktık,finalde en son çıktık:D zaten ödül almak gibi bi amacımız yoktu:) 2 kez o sahneye çıkmak bizim için çok büyük bi tecrübeydi..