alman lisesindeki arkadaşım yanlış düşünüosun biz dügün müzigi gibi falan bişeyler yapmadık çıktık adam gibi çaldık hatada yapmadık ama elemanlarım bireysel olarak o kadar iyi degillerdi ve bu yüzdende finallere kalamadık neden kalamadıgımızıda biliyorum ben sen merak etme.ödüle gelince senin grubundaki gitaristi artistlik gibi olmasın ama cebimden 23482352 kere çıkartırım 2 gam atmakla bu iş olmuyor ben günde 7 saatimi veriyorum ve 2.5 senedir gitar calıyorum bırakta emegimin karşılıgını alayım hakettigimi düşünüyorum ve buna inanlarda var oda bana yeter saygılar.