Sen iyi çalıyosundur tabi ki. Çalışıyosundur emek vermişsindir karşılığını almışsındır. Ne güzel. OĞLUM HELAL OLSUN LAN!
VALLA DİYORUM. amma velakin finale kalamamış okulun gitaristinin ödül almış olması garip. OLM DURUM GARİP LAN. KOMİK YANİ. değişik baya, valla. şimdi sen tabi ki iyisindir. Ama kalkıp kendini kral ilan etmeye gerek yok. Çekememezlik olsa nasıl olurdu. Derim ki:
LAN GÖKAN b*k gibi çalıyosun olm sen nası aldın ödülü benim almam lazımdır.
Ama ben ne diyorum: Olm ben kötü çalıyorum lan. Ödül almamız mucize.
Demekki neymiiiş çekemezlik yokmuşş.
Biraz ağırbaşlı olmak lazım la.
Değil mi bitanem?