Bi de anlamadın. Ben gitar çalıyorum. Ama iyi değilim. Kasdav da çıkıp çaldım. İyi değildim. 3 ödül aldık ve çoooook eğlendik. Hırs küpü olmuşun sen baya.
OLM LAN!benim en iyi gitarda gözüm yok napayım ben onu? aaa al senin olsun manyaaah mıdır nedir yau.
PS: Erkin seni seviyoruz