-
rip van vekil
kandırdın bizi.
paramızı geri verceksin lan.
hani final?hani kazanacaktık!
-
lafım kasdav da grunge müziğini göstermeye çalışan arkadaşlara...bu laf bana biraz battı da Alice in Chains coverlayıpta Kasdav'a okul yüzünden katılamayan biri olarak.Gerçekten grunge müziği göstermek istiyorsanız Nirvana çalmazdınız(ki performansınızı da beğenmedim,şarkı boyu süren riffteki palm mute ları bile yapmadınız).Bugüne kadar kaç okul Alice in Chains,Soundgarden,Stone Temple Pilots,Pearl Jam çaldı allah aşkına? Ama Nirvana çalan tonlarca...Üstelik grunge'ı Nirvana'dan ibaret sananlar varken.
Grunge müziği göstermeye çalışmak ve Nirvana çalmak bu mu yenilik ?
-
Tumer yorulmuyo musun buraya bunca yazmaktan ya oglum.. bosver allasen bi. off yani soyle bi bakayım dedim de scroll'u asagı cekmek bile 5 dk.mı aldı.
-
kavgamı cıktı len :D
-
Zaman sorunu vardı arkadaşım ! pearl jam yapmayı istiyodum şahsi olarak. ancak zaman ve ün sorunu buna mani oldu. burda tartışmak zor işmiş. ona buna laf yetiştirmek zorunda alıyoruz.
-
rape me ye sarkı degil diyenler,siz ne anlarsınız muzıkten.gidin gripn dinleyn sebnem ferah calın finale cıkın..o sarkılarla cıkıcaksam hiç cıkmım daha iyi..sarkıya laf atan arkadaslar siz bir de kendnze rockcı dıosnz..daha rockun anlamını ozumseyememıssınz..sanat degil diosunz bilmem ne lisesi cıktı bi iki bogurdu smdi finalde...bu mu sanat...
-
sevgili arkadaşlar finale çıkan çıktı ,elenen elendi sanki müzik kariyerinizin sonu geldi elenince ya da eleştirilince=) "yok şu oldu yok bu söylendi" "yok bu oldu, sahneye don attı finale kaldı vay ben don atsaydım nolurdu" gibi konuşmalarla daha fazla yormayalım ne kendimizi ne de şu sayfayı. bi nefes alıp, bi yüzünüzü yıkayın ne bilim alın sevgilinizi gezin ya da dinlenin , oldu bitti yani, finale kalsanız ne deişcekti hayatınızda. gayet hiçbişey , bunu biliosunuz =) bilmiosanız katılmayın abi allahınızı severseniz. kimse burdan çıkıp raksıtar ya da popsıtar olmuyo, lise için sadece güzel bi anı ve heyecan. değerini bilin. o sahneye çıkmak , orda onca kişi önünde çalmak size ne zaman sunulabilir? bi düşünün. herkese bi gıdım da olsa anlayışı için teşekkürler.
rehber ekipten Barış
-
bir yerde emege karsı haksızlk,saygısızlık yapılıyorsa o durum için guzel bi anı diyemeyiz..tabi cok onemli olmayan bir yarısma ama bolesine zor sartlar altında katılarak ve caba sarfedip guzelde calarak finale cıkamamak zor iş.kendimiz icin demiyorum bizden once finale cıkması gereken gruplarda vardı ama cıkamadılar.yani butun seyircler kararını vermisti ama sonuclar garip...
-
jump_pogo_jump arkadasa:
biz daha muzige baslayalı 1 sene bile olmadı ve kasdava katılmamızda iki hafta onceden belli oldu.1 hafta forumlarla gecti..1 hafta icerisinde rape me ye calıstık digerleri zor olurdu.ama yinede bence super sarkı ve calmasıda kolay sayılmaz.grungeın babasıdır nirvana bence.biz zaten yorumda degil bestede iddialıydık.bu arada sozleriyle ilgili olarak sozlerine kotu diyen,terbiyesiz diyen arkadaslar sarkıyı bir daha dinlesin,anlamamıslardır.o kadar basit degil..
-
bu arada ekliym nirvana-rape me kasdav tarihinde ilk defa calınmıstır bildigim kadarıyla,hersene smells calınıyor..