Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • jump_pogo_jump • 14 Mart 2008 00:00 • #633241
    lafım kasdav da grunge müziğini göstermeye çalışan arkadaşlara...bu laf bana biraz battı da Alice in Chains coverlayıpta Kasdav'a okul yüzünden katılamayan biri olarak.Gerçekten grunge müziği göstermek istiyorsanız Nirvana çalmazdınız(ki performansınızı da beğenmedim,şarkı boyu süren riffteki palm mute ları bile yapmadınız).Bugüne kadar kaç okul Alice in Chains,Soundgarden,Stone Temple Pilots,Pearl Jam çaldı allah aşkına? Ama Nirvana çalan tonlarca...Üstelik grunge'ı Nirvana'dan ibaret sananlar varken.

    Grunge müziği göstermeye çalışmak ve Nirvana çalmak bu mu yenilik ?
Bu konunun tüm mesajları