sevgili arkadaşlar finale çıkan çıktı ,elenen elendi sanki müzik kariyerinizin sonu geldi elenince ya da eleştirilince=) "yok şu oldu yok bu söylendi" "yok bu oldu, sahneye don attı finale kaldı vay ben don atsaydım nolurdu" gibi konuşmalarla daha fazla yormayalım ne kendimizi ne de şu sayfayı. bi nefes alıp, bi yüzünüzü yıkayın ne bilim alın sevgilinizi gezin ya da dinlenin , oldu bitti yani, finale kalsanız ne deişcekti hayatınızda. gayet hiçbişey , bunu biliosunuz =) bilmiosanız katılmayın abi allahınızı severseniz. kimse burdan çıkıp raksıtar ya da popsıtar olmuyo, lise için sadece güzel bi anı ve heyecan. değerini bilin. o sahneye çıkmak , orda onca kişi önünde çalmak size ne zaman sunulabilir? bi düşünün. herkese bi gıdım da olsa anlayışı için teşekkürler.
rehber ekipten Barış