rape me ye sarkı degil diyenler,siz ne anlarsınız muzıkten.gidin gripn dinleyn sebnem ferah calın finale cıkın..o sarkılarla cıkıcaksam hiç cıkmım daha iyi..sarkıya laf atan arkadaslar siz bir de kendnze rockcı dıosnz..daha rockun anlamını ozumseyememıssınz..sanat degil diosunz bilmem ne lisesi cıktı bi iki bogurdu smdi finalde...bu mu sanat...