biz daha muzige baslayalı 1 sene bile olmadı ve kasdava katılmamızda iki hafta onceden belli oldu.1 hafta forumlarla gecti..1 hafta icerisinde rape me ye calıstık digerleri zor olurdu.ama yinede bence super sarkı ve calmasıda kolay sayılmaz.grungeın babasıdır nirvana bence.biz zaten yorumda degil bestede iddialıydık.bu arada sozleriyle ilgili olarak sozlerine kotu diyen,terbiyesiz diyen arkadaslar sarkıyı bir daha dinlesin,anlamamıslardır.o kadar basit degil..