-
rehberlerde bi sorun yok ama tommisterlarda gercekten sorun var biraz.. ben şahsen şarkıyı calarken ataklarımı duymadan attım ve gercekten zor attığımı soylemeliyim..
-
Ya Haydarpasa Teknik okulları olarak bizde kalamadık finale azımızı bile acmadık ya neymiş bu yarısma hersene bir laf ediliyor kardesim beyenmiyosan hosuna gitmiyosa haksızlık yapıldıgını düşünüyorsan katılma teknik ekibe rehber ekibe end production ına b*k atana kadar oturup bi kenara cekilin ben napıyorum de otur bi düşün sahnede ne yaptım ben de yetti be! 4 senedir katılıyorum 1 sene bile agzımızı acmadım bi gecen sene finale kaldık dünyanın en sakin adamı Tümeri Rip Van Winkle ı bile çileden cıkarttınız ya helal olsun! Tümer, Elerki allah size sabır versin bu kadar anlayışsız insanlarla ugrasıyorsunuz...
-
biz fatih anadolu lisesi olarak rape me ve beste dalında katılmıştık ve bigüzel elendik. barış abi rehberimizdi ve bize " beste finale kalır çok güzel ." demişti. onu burdan kınıyorum =) .
finale kalamadık ama bizim için önemli olan o sahneyi tadmaktı. performansımız ardından finalden biraz emindik. elendiğimiz haberini duyunca üzüldük finale kalan birkaç okulu görünce de daha bi üzüldük. burda ileri geri konuşmak istemiyorum ama şunu diyeyim. jürinin günden güne değişmesi sonuçları etkilemez mi ?
-
Şimdi gönül isterdi beni haksız çıkarın, ama benim mesajlarıma illaki cevap yazmaya çalışarak değil, soundcheckinizden sonra "bu grup elendikten sonra kesin ağlicak." dememe rağmen olgunluk göstermiş olarak... Eleniceğinizden adım gibi emindim. Kaç kişi şahidim bunu sizi tatmin etmeye çalıştıktan sonra rehber arkadaşlara vs. insanlara söyledim. Yanılmamışım ne yazık ki...
Ben geyik yapıyosam, sizin bu tavrınız şaka gibi olduğundandır. Sizi ciddiye alıp karşıma 2 kelime anlatabilcemi düşünmüyorum keza bakıp görüyorum ki tüm müzik piyasasını hallaç pamuğu gibi attırmışsınız.
Hala beni anlamamakta ısrar ediyosanız, sizin için bi özet daha çıkariyim düşüncelerimle ilgili:
Eğer finale çıksaydınız bunları dile getirir miydiniz? Evet dersen cidden bi daha sana cevap yazmicam... Sana madalya falan takarım ama dürüstlük abidesi olarak.
Elerki'nin iyi niyetini suistimal edip zehir zemberek konuşup yüksekten uçmayın, saçmaladığınızı garajı okuyan herkes okuyo ve dikkat çekiyo : bir tek ama bir tek siz "haksızlığa uğramışsınız."
Verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim diğer herkesten... Bence siz de daha fazla burayı meşgul etmeyin, elenmişsiniz zaten. Burayı asıl amacına bırakın, yarışmadaki gelişmeleri yazalım, haber verelim. Laf kalabalığı etmeyin rica ediyorum, son cevap yazan "g*t etmiştir" diye bişey yok, lütfen cevap yazmaya kasmayın, sabaha kadar en az bu kadar uzun şeyler yazabilirim, ne anlamaya mecalin kalır, ne cevap yazmaya zamanın yeter. Normal hayatınıza dönün. RİCA EDİYORUM.
-
Bu arada cevap N.C lisesineydi :) alınmayın arkadaşlar.
Jürinin günden güne değişmesi belli standartları değiştirmiyo bu arada, sorunu da çok beğendim bu benim de yarışmacıyken aklımı kurcalayan bi soruydu. Ama dediğim gibi belli standartlar var(mış) bunu da jürinin önündeki kağıdın özelliklerinden bana Burak Gürpınar bahsedince öğrenmiştim. Şimdi ayrıntılı anlatamicam ama bana biraz güvenip içinizi ferah tutabilirsiniz.
Hepinizi seviyorum.
-
Finale çıkan okullarda elemelerden önce veya soundcheckte ses sistemine laf edenler vardı şu anda susuyorlar . Ben buna ikiyüzlülük diyorum ve buna tahammülüm yok . Ve evet eğer finale çıksakta ben gene soloları doğru dürüst duyamadığımı söyleyip tonmaisterlara laf ederdim , eğer finalde saçma sapan okullar olursa " bana dokunmayan yılan bin yaşasın " mantığıyla hareket etmeyi bir kenara bırakır bu hareketi kınardım .
Biz haksızlığa uğradık demedik . Tonmaisterlarla sorun yaşadığımızı söyledik ve ben kendim için söylüyorum finale çıkan okulların bazılarının şarkılarını hiç iyi bulmadığımı ( performans değil şarkı seçimi ) ve de jürinin %100 sağlıklı bir seçim yapmadığını düşündüğümü söyledim . Bunun dışında ben sana zaten özel mesaj attım bu tartışmayı biraz daha tatlı bir havaya döndürme ve konuyu buradan çekme amaçlı ama son gaz devam eden sensin ben değilim .
Bu kadar da g*tü kalkık olma ; elbet sahnede sen de rezil olursun veya bir yarışma sonrasında elenirsin ağzını açtığın anda ağlıyor derler . DÜRÜSTÜM ! Finale çıksam da çıkmasam da eleştirimi esirgemiyorum , esirgemicem , esirgetemezsin . Sınırlar içerisinde her zaman eleştiri yapma hakkım var .
-
Arkadaşlar,
Finale kalan ya da kalamayan kim olursa olsun hepimiz müzik paylaşımı yaptık orada zamanında, şimdi siz yapıyorsunuz.Daha sonra başkaları da yapacak.Lütfen sakin olalım.
Kimse üzülsün darılsın,kırılsın istemiyorum,istemiyoruz ama bu kadar sene sonra ilk kez böyle düzenli olunca bu organizasyon ve inanın bugüne kadarki en güzel geçenlerden bir tanesi olunca bu şekilde kavga gürültü yakışmıyor.
Sanırım Tümer arkadaşım ben o kadar anlattıktan sonra bile devam edince çok üzerine alındı ekipten biri olarak ve sizin sonuçlar hemen açıklandıktan sonraki halinizi düşünerek yaklaşmanızı istiyorum onun bu durumuna da.Sizin haklı olduğunuz yanlar olduğu gibi onun da var.
Lütfen eleştirirken 'bir kasdav klasiği' tarzındaki eleştirilerden artık kaçınalım ki bir yerlere gelebilelim.
Bir hatamız olduysa affola.Tek istediğimiz herkesin güzel anılarla bu yarışmayı sonuçlandırmasıydı.
Bu arada arkadaşlar ya pastil ve ağrı kesici stoğu yapmamız lazım sanırsam final için. :S :D
-
ya dvd 50 ytlmis fazla diilmi biraz?:)biz alcaktk hemen ama fiyatı duyunca biraz dusunduk..:)pazarlık soz konusumu?:)elendik bari izleyebilelim..:)
-
50 yeteleye ben de bi hönk dedim.. Ama sonra düşündüm gruplar 5-6 kişi... Koymaz dedim.. Bi tane alır kopyalarsınız en kötü ihtimal, yaşasın korsan :P Şaka tabi tüm bunlar... Ben de henüz edinmedim 2007nin dvdsini...
-
meraba
oncelikle anlamadigim sey cacaphony calan otakçı arkadasimizin sarkiyi eksiksiz icra etmesi ama finale kalamamasi.
yani basvuru formunda acikca diyor ki; yorum beste vesaire enstrumantal da olabilir. ve tek basina butun yuku ustlenip kasdav gibi bi org.da jason becker calmak hepimizin katılacagi gibi guven ozveri ve tecrube ister. anlamiyorum adamin finale kalmasi icin daha ne yapmasi gerekirdi? ve en iyi enstrumani ondan fazla hakeden kim vardi? thanks in advance.