biz fatih anadolu lisesi olarak rape me ve beste dalında katılmıştık ve bigüzel elendik. barış abi rehberimizdi ve bize " beste finale kalır çok güzel ." demişti. onu burdan kınıyorum =) .
finale kalamadık ama bizim için önemli olan o sahneyi tadmaktı. performansımız ardından finalden biraz emindik. elendiğimiz haberini duyunca üzüldük finale kalan birkaç okulu görünce de daha bi üzüldük. burda ileri geri konuşmak istemiyorum ama şunu diyeyim. jürinin günden güne değişmesi sonuçları etkilemez mi ?