Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • stuntgrind • 13 Mart 2008 00:00 • #633115
    alın topic bos kalmasın arkadasın grubu black metal sevenlere...
    http://www.youtube.com/watch?v=9oOwSFlVb98
    cnm sıkıldı gecenin bi vakti arkadasların videolarını izleyerek vakit geciriyorum. Tavsiye ederim:D
  • GknMania • 13 Mart 2008 00:00 • #633116
    ee bazı rehberler hep gazda:D
  • oceanspray • 13 Mart 2008 00:00 • #633118
    power rangers mı vardı ya tüh. tümere de en popüler rehber birinciliği benden
  • Barican • 13 Mart 2008 00:00 • #633119
    finalde kulis 1'i ben alıcam hiç anlamam valla o ortamın rehberi ben olmalıyım evet istiyorum bunu ayrıca yumuşacıksın tümer
  • JaNsU • 13 Mart 2008 00:00 • #633120
    woo hoo'nun klavyecisi olan benim : ) kandemir olan.
    (meraklısına: woohooist.rockmekan.com)
  • rip van winkle • 13 Mart 2008 00:00 • #633121
    14 mart cuma yani bu cuma woo hoo (rehPer cansular) ve dash (rehPer onur-tümer-erkin) riddim live'da. Muohaohohae reklam panosu oldu iyicenek.
  • dreamof_fairy_ • 13 Mart 2008 00:00 • #633122
    Arkadaşlar.klavye çalan arkadaşlar bana ulaşsı[email protected]
    www.myspace.com/4duvar
    12 Mart 2008 Çarşamba | Yazan: TerminaL


    klavye çalan birine mi ihtiyaç war?
  • kolpak • 13 Mart 2008 00:00 • #633123
    fmv ayazağa ışık lisesinin davulcusuyum rage against the machine - killing in the name of caldık ve finaldeyiz finaller cok guzel olcak. rehberimiz barış abi bizi pek beğenmese de cıktık finale.. =)
  • Elerki • 13 Mart 2008 00:00 • #633124
    Hayır biz yarışmacıyız sonuçlar yarın açıklanacağı için heyecanlanıp saçmalayabiliriz de , rehberler neden gaza geldi ? :D
    13 Mart 2008 Perşembe | Yazan: •DrumBanger•


    Biz sadece rehber değiliz aynı zamanda eski yarışmacıyız! ;D Bir gün siz de bizim gibi bu yarışmada çalışırsanız anlarsınız niye gaza geldiğimizi. :D
  • rip van winkle • 13 Mart 2008 00:00 • #633125
    Sonuçlar okullara geçiliyo şu an, toplu sonuçları buraya yazıcak babayiğide +rep vericem. Bu arada,
    Benim istemediğim hiç bi grup finale bırakılmadı, şike var, torpil var. İtirazı olan beri gelsin, yaptım bunu. Hani sonuçlardan sonra bişeyler demek isteyen olursa bana gelsin, şikelerin hepsini ben yaptım :P Mahoheoohao