-
alın topic bos kalmasın arkadasın grubu black metal sevenlere...
http://www.youtube.com/watch?v=9oOwSFlVb98
cnm sıkıldı gecenin bi vakti arkadasların videolarını izleyerek vakit geciriyorum. Tavsiye ederim:D
-
ee bazı rehberler hep gazda:D
-
power rangers mı vardı ya tüh. tümere de en popüler rehber birinciliği benden
-
finalde kulis 1'i ben alıcam hiç anlamam valla o ortamın rehberi ben olmalıyım evet istiyorum bunu ayrıca yumuşacıksın tümer
-
woo hoo'nun klavyecisi olan benim : ) kandemir olan.
(meraklısına: woohooist.rockmekan.com)
-
14 mart cuma yani bu cuma woo hoo (rehPer cansular) ve dash (rehPer onur-tümer-erkin) riddim live'da. Muohaohohae reklam panosu oldu iyicenek.
-
Arkadaşlar.klavye çalan arkadaşlar bana ulaşsı[email protected]
www.myspace.com/4duvar
12 Mart 2008 Çarşamba | Yazan: TerminaL
klavye çalan birine mi ihtiyaç war?
-
fmv ayazağa ışık lisesinin davulcusuyum rage against the machine - killing in the name of caldık ve finaldeyiz finaller cok guzel olcak. rehberimiz barış abi bizi pek beğenmese de cıktık finale.. =)
-
Hayır biz yarışmacıyız sonuçlar yarın açıklanacağı için heyecanlanıp saçmalayabiliriz de , rehberler neden gaza geldi ? :D
13 Mart 2008 Perşembe | Yazan: •DrumBanger•
Biz sadece rehber değiliz aynı zamanda eski yarışmacıyız! ;D Bir gün siz de bizim gibi bu yarışmada çalışırsanız anlarsınız niye gaza geldiğimizi. :D
-
Sonuçlar okullara geçiliyo şu an, toplu sonuçları buraya yazıcak babayiğide +rep vericem. Bu arada,
Benim istemediğim hiç bi grup finale bırakılmadı, şike var, torpil var. İtirazı olan beri gelsin, yaptım bunu. Hani sonuçlardan sonra bişeyler demek isteyen olursa bana gelsin, şikelerin hepsini ben yaptım :P Mahoheoohao