Hayır biz yarışmacıyız sonuçlar yarın açıklanacağı için heyecanlanıp saçmalayabiliriz de , rehberler neden gaza geldi ? :D
13 Mart 2008 Perşembe | Yazan: •DrumBanger•
Biz sadece rehber değiliz aynı zamanda eski yarışmacıyız! ;D Bir gün siz de bizim gibi bu yarışmada çalışırsanız anlarsınız niye gaza geldiğimizi. :D