Sonuçlar okullara geçiliyo şu an, toplu sonuçları buraya yazıcak babayiğide +rep vericem. Bu arada,
Benim istemediğim hiç bi grup finale bırakılmadı, şike var, torpil var. İtirazı olan beri gelsin, yaptım bunu. Hani sonuçlardan sonra bişeyler demek isteyen olursa bana gelsin, şikelerin hepsini ben yaptım :P Mahoheoohao