Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Elerki • 12 Mart 2008 00:00 • #633105
    abi neyse müziğe dönelim ehem :P
  • lithium_fire • 12 Mart 2008 00:00 • #633106
    power rangers mı!? elerki! :D power rangerların evrim sürecini anlatan videonun linkini yolla da faydalansın insanlar :P
    bu arada hazır yorum yazmışken tümer'in yazılarını büyük bi zevkle takip etmekteyim belirtmek isterim :)
  • Elerki • 12 Mart 2008 00:00 • #633107
    Tümerg köşe yazarı gibi bir şey oldu zaten böyle kendine özgü üslubuyla ;D
  • GknMania • 12 Mart 2008 00:00 • #633108
    Tümerin Hastasıyız!:D
  • Barican • 12 Mart 2008 00:00 • #633109
    eveeeeeeeeet eveeeeeet 80 kere eveeeet
  • beklicem321 • 12 Mart 2008 00:00 • #633110
    Ben 2007yi izledim. Bence en iyisi Darüşşafaka Lisesiymiş. Bana göre tabi =)

    Vokal çok iyi söylüyor cidden =)
  • gerkan_rush • 12 Mart 2008 00:00 • #633111
    ya elerki abi ben selimiye tarım meslekten klavyeci GUNS N' ROSES - Knockin' On Heaven's Door (cuma günü)çalmıştık...sence bizim finale çıkma şansımız varmı?
  • gerkan_rush • 12 Mart 2008 00:00 • #633112
    kasdav gibisin yarışmak istiyorum :))
  • rip van winkle • 13 Mart 2008 00:00 • #633113
    Bu espiriden sonra biraz zor dude. Ben jüri başkanıydım not aldım bu espirini ta kulisten kulağıma geldi. Ben komik adam sevmem. Biraz iş ahlakı biraz ciddiyet. Cx cx cx. Bu arada dedikodu şeyediyorum atansiyonsivuple: Şehremini Lisesi MEŞALE yakmak istedi sahnede izin vermedik. Ateşle oynamayın kapalı alanlarda zararlıdır dedik. Biz kim miyiz? Derin devlet. Çatıya helikopter getir Memati, sonunu düşünen yorganına göre uzat, çıkar aheste aheste.
  • DrumBanger • 13 Mart 2008 00:00 • #633114
    Hayır biz yarışmacıyız sonuçlar yarın açıklanacağı için heyecanlanıp saçmalayabiliriz de , rehberler neden gaza geldi ? :D