Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Elerki • 13 Mart 2008 00:00 • #633126
    Cidden ya yine başlar kim kalırsa kalsın finale bu torpil,şike söylentileri. :) Eğer başlamazsa 11.Kasdav çok ilginç bir Kasdav oldu diyeceğiz. :D Elemeler zaten yeterince ilginçti gerçi.Kaymak olur eğer güzel bir final öncesi dönem geçerse forumlarda. :)
  • rip van winkle • 13 Mart 2008 00:00 • #633127
    Sonuçlardan evvel çemkiren bize çemkirsindi cidden, artık iş işten geçti, sonrasında çemkirenlerin burnunu ısırırım. HART diye.
  • BetterOfDead2 • 13 Mart 2008 00:00 • #633128
    Kadıköy İntaş Lisesi

    As I Lay Dying - Through Struggle ile yorum dalında finaldeyiz..

    herkeze başarılar.. yardımcı olan herkeze tekrar teşekkürler..
  • stuntgrind • 13 Mart 2008 00:00 • #633129
    Evet gençler Haydarpasa Teknik Okulları adına Rammstein - Keine Lust la katıldık ve 3'ün 1'ini aldık yeah! Finale kalan arkadaslara basarılar özellikle Tümer ve Elerkiye Kolay gelsin final günü diger rehber arkadaslarada!

    İyi Çalın Lan!
    Kaan Jeff ACUROL
    Haydarpasa Teknik Okulları
  • Elerki • 13 Mart 2008 00:00 • #633130
    Finale kalınsın kalınmasın herkesi finale bekliyoruz arkadaşlar!Güzel olacak umalım ki. :) Güzel gidiyor,aynen devam. :) Teşekkür ederiz! ;)
  • rip van winkle • 13 Mart 2008 00:00 • #633131
    Jübileni daha kıyak bi şekilde yap isterdim, kader-kısmet dicem ama olmicak Seda Sayan'a çıkan kadınlar gibi olucak... Biz teşekkür ederiz, müziğe devam hocam full throttlle.
  • stuntgrind • 13 Mart 2008 00:00 • #633132
    Tümer olum derslerimi gene veremezsem 21 yasımda gene katılcam kasdava inat degilmi ! hehehe
  • Elerki • 13 Mart 2008 00:00 • #633133
    KASDAV 11. Liselerarası Müzik Yarışması’nın 3 gün süren elemelerinde, 105 okul, 103’ü yorum,52’si beste ve 17’si düzenleme olmak üzere, toplam 172 şarkıyla yarışmıştır.

    Jürinin oylaması sonunda 37 okul, 30’u yorum, 14’ü beste ve 7’si düzenleme olmak üzere toplam 51 şarkıyı seslendirmek üzere, 29 Mart’ta gerçekleşecek finalde yarışmaya hak kazanmıştır.

    Finale kalan okullar ve finale kaldıkları dallar aşağıda belirtilmiştir. Liste alfabetik sıraya göre düzenlenmiştir.

    Yarışmamıza büyük ilgi gösteren ve okullarını en iyi şekilde temsil eden tüm yarışmacı ekiplere ve okul yönetimlerine tekrar teşekkür eder, 29 Mart’ta finalde yarışacak ekiplere sonsuz başarılar dileriz.

    Finalde yarışacak okulların yetkililerinin ve muhakkak ekipte yer alan 1 öğrenci temsilcisinin 14 Mart Cuma günü saat 12:00–19:00 arasında END Productions-Fener Kalamış Cad. Nur Apt. 13/7 Kızıltoprak-İstanbul adresinde yapılacak olan bilgilendirme toplantılarına katılmalarını rica ederiz. Bilet teslimi aynı gün yapılacaktır.


    Finale kalan okullar ve dalları:

    1 50.YIL TAHRAN LİSESİ YORUM
    2 AHMET SANİ GEZİCİ YORUM
    3 BAHÇELİEVLER LİSESİ YORUM
    4 BEŞİKTAŞ ATATÜRK ANADOLU LİSESİ YORUM-BESTE-DÜZENLEME
    5 BİNGÜL ERDEM LİSESİ YORUM
    6 BURAK BORA ANADOLU LİSESİ BESTE
    7 ERKUT SOYAK LİSESİ BESTE
    8 FATİN RÜŞTÜ ZORLU ANADOLU LİSESİ YORUM-BESTE-DÜZENLEME
    9 FENERBAHÇE LİSESİ BESTE
    10 FMV ÖZEL AYAZAĞA IŞIK LİSESİ YORUM
    11 GALATASARAY LİSESİ YORUM-BESTE
    12 GÖZTEPE İHSAN KURŞUNOĞLU ANADOLU LİSESİ YORUM-BESTE
    13 HANDAN-HAYRETTİN YELKİKANAT ATL. VE AML. BESTE
    14 HASAN-SABRİYE GÜMÜŞ ANADOLU LİSESİ YORUM
    15 HEV OKULLARI ÖZEL KEMERKÖY LİSESİ YORUM-BESTE-DÜZENLEME
    16 HÜSEYİN AVNİ SÖZEN ANADOLU LİSESİ YORUM
    17 İSTANBUL LİSESİ YORUM
    18 KADIKÖY ANADOLU LİSESİ YORUM
    19 KADIKÖY İNTAŞ LİSESİ YORUM
    20 KANDİLLİ KIZ LİSESİ YORUM
    21 KARTAL SÜLEYMAN DEMİREL LİSESİ YORUM
    22 KENAN EVREN ANADOLU LİSESİ DÜZENLEME
    23 MALTEPE MERKEZ ANADOLU LİSESİ YORUM
    24 MENSUCAT SANTRAL ANADOLU LİSESİ YORUM
    25 MUSTAFA KEMAL ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ YORUM
    26 ÖZEL ALMAN LİSESİ YORUM-BESTE-DÜZENLEME
    27 ÖZEL GALILEO GALILEI İTALYAN LİSESİ YORUM-BESTE
    28 ÖZEL KADIKÖY GÜZEL SANATLAR LİSESİ YORUM-BESTE
    29 ÖZEL NOTRE DAME DE SION FRANSIZ LİSESİ YORUM
    30 ÖZEL SAINT BENOIT FRANSIZ LİSESİ YORUM-BESTE-DÜZENLEME
    31 ÖZEL SAINT MICHEL FRANSIZ LİSESİ YORUM
    32 PROF. FAİK SOMER ANADOLU LİSESİ DÜZENLEME
    33 ŞİŞLİ ANADOLU LİSESİ YORUM
    34 TERAKKİ VAKFI ÖZEL ŞİŞLİ TERAKKİ LİSESİ YORUM
    35 VKV KOÇ ÖZEL LİSESİ YORUM
    36 YEDİKULE LİSESİ YORUM
    37 YEŞİLKÖY ANADOLU LİSESİ BESTE


    Hayırlı uğurlu olsun arkadaşlar. :)
  • Barican • 13 Mart 2008 00:00 • #633134
    Elemelerde rehberi olduğum Ayazağa lisesi, ,İstanbul lisesi ve Bahçelievler lisesini tebrik ederim=)
    Bok zorlu bir Kasdav vardı bu sene elemelerde.açıkçası bence jüri için hiç de kolay değildi bu sene karar vermek.

    Finalde görüşmek üzere arkadaşlar. iyi ötesi eğlenceler dileğiyle=)

    /barış
  • BlueSnow • 13 Mart 2008 00:00 • #633136
    Güzel bir eleme oldu. Jürinin işi gerçekten zordu. Finale kanal okulları tebrik ederim.