Elemelerde rehberi olduğum Ayazağa lisesi, ,İstanbul lisesi ve Bahçelievler lisesini tebrik ederim=)
Bok zorlu bir Kasdav vardı bu sene elemelerde.açıkçası bence jüri için hiç de kolay değildi bu sene karar vermek.
Finalde görüşmek üzere arkadaşlar. iyi ötesi eğlenceler dileğiyle=)