Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • kereta • 13 Mart 2008 00:00 • #633224
    yok ya.. bana da çok pis koydu. diğer okullar falanda final kesin diyip ümit vermişlerdi. kesin gözüyle bakıyoduk. g.t olduk..
  • kolpak • 13 Mart 2008 00:00 • #633225
    ne çaldınız okul neydi??

    buarada cem arkadaşımızın soledikleriyle yaptıkları pek uyusmuyo sanırım... arkadasım burası kasdav forumu buarada yanlıs yere geldin heralde ben kasdavla ilgili bi soru yonelttim saygı biraz lutfenn..
  • kolpak • 13 Mart 2008 00:00 • #633227
    bi insanın bişeyin ağrına gittiği illa ki hareketlerinden değil konuşmasından da anlaşılır nese ben polemik sevmiyorum gerek de gormuyorum herkes neyse ne emek verdiyse ne yaptıysa karsılığını alır..
  • kereta • 13 Mart 2008 00:00 • #633228
    fatih anadolu lisesi ;
    yorum : nirvana - rape me
    beste : istanbul

    bestede iddaalı gibiydik.
  • kolpak • 13 Mart 2008 00:00 • #633229
    şarkını sozler sakat abi birazcık =)
  • rip van winkle • 13 Mart 2008 00:00 • #633230
    Zalım61,
    Bunlara amatör Türkiye çekimi demiştin, yabancı çıktı. +repimi geri isterim.

    oceanspray,
    [email protected] sen misin?

    Bütün Frankofon okullar,
    Hesabımı hala görmeyenler var.. İstiram ederim.

    Elerki,
    Yumuşacıksın.

    Finalde görüşürüz. Bi daha post atmicam buraya final yaklaşana dek. Esen kalın, hepinizi öptüm sevgiler <31
  • kereta • 13 Mart 2008 00:00 • #633233
    bu türkiye her boka ayıp diyor.. rape me ayıp değildir. güzeldir. şarkıdır. müziktir. sanattır.
  • kereta • 13 Mart 2008 00:00 • #633236
    Ayrıca kalkıp bir grup bir müzik yarışmasına Rape Me ile katılırsa finale kalmaması çok normal. Nerde kardeşim yenilik, farklılık, sahne duruşu, enstruman kalitesi. Bir de böyle bakmak lazım olaya. Böyle bir şarkıyla nasıl gösterebilirsiniz ki kendinizi güzel.


    demiş alman lisesi.

    tartışmak istemiyorum tartışmak istemiyorum ama lafa mahruz kalmak çok şaşırtıcı. burda bizi izleyen okullar konuşabilir yorumunu yapabilirler. yenilik diyorsunuz. biz kasdav da grunge müziğini göstermeye çalıştık. ün olarak nirvana vardı 4 dk. sınırı olarak rape me vs. vardı. rape me dedik. yenilik olarak da sahnemizi koyduk. + olarak bestemizde iddaalıyız diyoruz hep nedeni de bu yorumlardan uzaklaşmak için.
    sizi canlı izlemesem de youtube kadarıyla beğenmiş değilim ayrıca eklemek isterim.
  • GknMania • 13 Mart 2008 00:00 • #633237
    rape me ye sanat diyen arkadaşın anlına karışlarım. sonrada rape ederim:p saygılar +rape
  • Zalım61 • 13 Mart 2008 00:00 • #633238
    kerata alman iyiydi şimdi. emege saygi.